Tinkerbell

Håndstøvsuger - hvilken er "bedst i test"?

7 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Nu når vi skal have en lille tænker vi at det må være rart med en håndstøvsuger som er let lige at hive frem og tage en hurtig overfladisk tur i lejligheden med.

Så vi har set på dem fra Electrolux kaldet Ergorapido. Kan dog ikke helt se den ene er så meget bedre end den anden.

Så jeg tænkte, er der ikke nogen herinde der har adgang til TÆNK og kan se hvilken håndstøvsuger der vandt sidste år? Evt blev nr 2 for hvis der er stor forskel på pris så...

Håber nogen kan hjælpe!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med. Mangler virkelig en jeg kan hive frem hver gang Marius har spist :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Man skal i hvert fald ikke købe dem for billigt :-). Jeg købte en OBH til 300 kr. hos en isenkræmmer for et par år siden, og den har en elendig sugeevne, så nu står den bare og samler støv i et hjørne. Mini-kost og fejebakke til 20 kr. fra Tiger skulle vise sig at være en meget bedre løsning her i huset ;-). Men måske der findes noget bedre derude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://politiken.dk/...olitikens-test/

Politikens test

Og i følge denne wupti side http://www.wupti.com...CFc94cAodryEAHQ er tænk testvinderen zb2904x

som er her

http://www.punkt1.dk...vsuger/p/392230

Tak for svar!

Dog kan jeg se at den de henviser til er vinderen fra 2010, tænker de vel har lavet en ny test sidenhen?

Desuden er det vigtigt for mig at det er med lang skaft så man ikke skal bøje sig....

Men den du har linket til er sikkert ikke skidt når den har vundet en test, den må jeg se nærmere på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der kommer flere svar. Jeg skal starte som dagpleje og kunne godt tænke mig en håndstøvsuger. Ved bare ikke hvilken en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På tænk.dk har de ingen test af håndstøvsugere - i hvert fald ikke lige hvad jeg kunne finde. Kun på alm. støvsugere og poseløse støvsugere...

De skriver om de poseløse:

Dyson er alt for dyr

Den bedste poseløse støvsuger i vores test er Dyson DC 37 Animal Turbine. Problemet er, at den koster 3.799 kroner.

Det er rigtig meget mere end Electrolux ZUP3820B, der koster 1.329 kroner og kun scorer en procent lavere i samlet bedømmelse.

Støvsuger bedre, men larmer mere

Dyson-modellen støvsuger lidt bedre og har et lavere strømforbrug.

Se den gode, men dyre, Dyson DC 37 Animal Turbine her

Til gengæld larmer den også mere, og den filtrerer ikke støvet lige så godt som modellen fra Electrolux.

Se Electrolux Zup 3820B her

Tøm støvsugeren udenfor

Vælger du, eller har du allerede, en poseløs støvsuger, anbefaler vi, at du tømmer den udendørs, da der let hvirvler en masse støv op, som kan sprede sig i dit hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER