Guest M's mor

Kan den være gal igen?

22 indlæg i dette emne

De sidste to dage har vi oplevet at madison falder i søvn for at vågne efter en halv time og græde meget ulykkeligt.

I går tog jeg hende op, puttede hende igen og sad ved hende til hun sov. Der gik kort tid og så var den gal igen. Tog hende med ind i stuen og efter en time kunne hun puttes.

I dag sker det samme, at hun vågner efter en halv time og er ulykkelig. Jeg tager hende op og sidder denne gang en halv time med hende.

Og jeg kan så putte hende og hun har nu sovet i en time, men mens jeg sad med hende slog det mig. Det var nøjagtig det samme der skete da hun havde mellemørebetændelse.

Om dagen er hun i dårligt humør, men hun sover fint i barnevogn og hendes appetit er i dag nedsat. Hun har ikke rigtig spist noget andet end formiddags flasken som næsten kun er vand, hende eftermiddagen flaske og hendes natflaske. Normalt spiser hun en hel portion øllebrød en halv rugbrød og så noget til aften men i dag er dette æsten ikke blevet rørt.

Hun har haft det lidt som om der sidder noget i halsen som slim, men er ellers ikke snottet og har ikke feber, men det havde hun heller ikke da hin havde mellemørebetændelse.

Skal vi virkelig døje med det igen. Vi skal til barnedåb søndag, men er det det vil jeg ikke slæbe hende med for det gavner hende ikke.

Ringer til ørelægen i morgen for at høre om vi kan få en tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser finger for at det ikke er mellemørebetændelse igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for at det ikke er mellemørebetændelse igen :goodluck

Mange tak, håber jeg heller ikke det er. Ringer til ørelægen når de åbner og ser om jeg kan få en tid sidst på eftermiddagen. Manden har bilen og bussen er ikke rar at skulle med i det her vejr. Den kører nemlig af små veje og sidder ofte fast. Har jeg ikke lyst til med et barn.

Ved du noget om det hvis de har mellemørebetændelse. Må man tage dem med ud? For sidste gang holdt jeg hende inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke noget om. Ida har ikke haft det endnu(krydser alt der krydses kan for at hun ikke får det) Men kan lige snakke med min MG idag, der er nemlig en der stort set hele tiden har det.,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke noget om. Ida har ikke haft det endnu(krydser alt der krydses kan for at hun ikke får det) Men kan lige snakke med min MG idag, der er nemlig en der stort set hele tiden har det.,

Det må du meget gerne :)

Har fået tid i dag, men det kræver kæresten kan få før fri fra job for jeg tør ikke tage bussen. Der stod der var mange forsinkelser pga vejret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne jeg godt forestille mig at der var. Vi har dog ingen sne overhovedet her hvor jeg bor. eller der ligger 20cm(henad)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne jeg godt forestille mig at der var. Vi har dog ingen sne overhovedet her hvor jeg bor. eller der ligger 20cm(henad)

Ej hvor snyd så er i blevet sprunget over. Vi har fået en del kg det sneet stadig nogen gange. Og de siger der er sne og isflage veje

Begynder at hade sne. Det gør det vanskeligt at bo i en lille by og med kun en bil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor snyd så er i blevet sprunget over. Vi har fået en del kg det sneet stadig nogen gange. Og de siger der er sne og isflage veje

Begynder at hade sne. Det gør det vanskeligt at bo i en lille by og med kun en bil

Det der også vanskeligt at o i en lille by med kun en bil uden sne, når bussen kun kommer hver 3. time ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der også vanskeligt at o i en lille by med kun en bil uden sne, når bussen kun kommer hver 3. time ;)

Ja det er heller ikke sjovt. Så føler man sig virkelig lukket inde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gudskelov ikke mellemørebetændelse. Og i følge ørelægen har hun aldrig haft det. For havde hun haft det så ville man i følge ham starte en behandling og det gjorde vagtlægen ikke.

Højre øre så fint ud men hun havde lidt væske i venstre men ikke noget han var bekymret over, men hun skal lige til kontrol om 14 dage.

I mellemtiden skal hun have saltvands dråber i næsen. Men fik ikke spurgt hvorfor. Ved i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hører at det ikke er mellemørebetændelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hører at det ikke er mellemørebetændelse :yay

Ja det er jeg godt nok også glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikke også feber, når de har mellemørebetændelse ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikke også feber, når de har mellemørebetændelse ?

Jo det havde jeg også læst mig til. Men det havde madison ikke første gang det blev konstateret. Men den gang tænkte jeg at lægen nok havde ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det havde jeg også læst mig til. Men det havde madison ikke første gang det blev konstateret. Men den gang tænkte jeg at lægen nok havde ret

Ja læger plejer også at vide hvad de snakker om. Det er dog bare ikke alle læger der er lige gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja læger plejer også at vide hvad de snakker om. Det er dog bare ikke alle læger der er lige gode

Nej det er det godt nok ikke. Desværre synes jeg vi er omgivet af den slags læger siden vi flyttede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist ikke alle der har feber når de har MØB, men det kan helt sikkert være et tegn..

Jeg ved godt nok ikke hvorfor hun skal have saltvandsdråber.. Hmm.. Men DEJLIGT det ikke var MØB i hvert fald, og mærkeligt at vagtlægen sagde hun havde det, men ikke startede en behandling så..! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er det godt nok ikke. Desværre synes jeg vi er omgivet af den slags læger siden vi flyttede

Vi var omgivet af sådan nogle læger inden vi flyttede, men ham vi har fået efter vi er flyttet er bare den bedste læge jeg har haft og Ida elsker ham(trods det at han stikker hende(vaccinationerne)), Han er bare så god til børn, men han er også tidligere børnelæge på børneafdelingen i Hjørring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist ikke alle der har feber når de har MØB, men det kan helt sikkert være et tegn..

Jeg ved godt nok ikke hvorfor hun skal have saltvandsdråber.. Hmm.. Men DEJLIGT det ikke var MØB i hvert fald, og mærkeligt at vagtlægen sagde hun havde det, men ikke startede en behandling så..! :)

Vagtlægen ville kun starte på behandling hvis hun fik feber. Men der gik den gang ikke mere end et par dage så var det væk, men undre mig over hvorfor hun sagde hun havde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var omgivet af sådan nogle læger inden vi flyttede, men ham vi har fået efter vi er flyttet er bare den bedste læge jeg har haft og Ida elsker ham(trods det at han stikker hende(vaccinationerne)), Han er bare så god til børn, men han er også tidligere børnelæge på børneafdelingen i Hjørring

Ej hor godt at høre. Det betyder bare så meget at ens børn er trykke ved dem de kommer ind til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke saltvandsdråberne er for ligesom at lukke op indtil bihuler osv? Grunden til at børn jo får væske på ørerne er at deres slimhinder lukker til indtil bihuler osv, og så ophober der sig væske i ørerne som gør ondt. Saltvand kan jo løsne det hele lidt, så måske det kan minimere mængden af væske som ophobes?

Jo, det er derfor. De eustakiske rør forbinder næsesvælget og ørerne og saltvand øger gennemgangen i rørene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt ske. Det giver jo meget mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER