TroldeMor

HØJ hvilepuls

2 indlæg i dette emne

Jeg har gennem graviditeten været lidt generet af høj puls, hjertebanken og åndenød...

Men jo længere jeg kommer hen, jo værre bliver det synes jeg... Lige nu ræser pulsen afsted med 140... Og jeg sidder bare her lisså fredelig...

Jeg har flere gange målt min hvilepuls til mellem 110 og 130... Men 140 er alligevel rekorden :blink

Jeg begynder at blive en smule nervøs over det, for jeg synes virkelig det lyder af meget, og jeg får det også lidt ubehageligt når jeg har et "anfald". Det varer gerne en times tid max... og det er næsten altid om formiddagen...

Er der andre der har oplevet noget lignende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har gennem graviditeten været lidt generet af høj puls, hjertebanken og åndenød...

Men jo længere jeg kommer hen, jo værre bliver det synes jeg... Lige nu ræser pulsen afsted med 140... Og jeg sidder bare her lisså fredelig...

Jeg har flere gange målt min hvilepuls til mellem 110 og 130... Men 140 er alligevel rekorden :blink

Jeg begynder at blive en smule nervøs over det, for jeg synes virkelig det lyder af meget, og jeg får det også lidt ubehageligt når jeg har et "anfald". Det varer gerne en times tid max... og det er næsten altid om formiddagen...

Er der andre der har oplevet noget lignende??

Jeg har lidt af det samme - men jeg tror egentlig i mit tilfælde at det hænger meget sammen med bekymringer og stress og bliver ikke ved hele tiden, men kommer i perioder, som du også beskriver. I hvert fald synes jeg, du skal kontakte din JM og snakke med hende om det, for jeg havde høj hvilepuls, da hun satte mig under observation for svangerskabsforgiftning. Det skader jo bestemt ikke at blive tjekket en ekstra gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER