Soffekb

Hold maden varm på farten ?

10 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogle der ved om man kan købe en boks der holde maden varm når man er på farten med baby ?

Hilsen Sofie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maden - MME eller grød??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grød og mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg tænker at bruge den termotaske vi har til flasker nu :) Der kan sagtens være lidt mad i.

Men elles har jeg endnu ikke oplevet at være et sted hvor hun ikke enten kunne få kold mad, eller der var en mikro ovn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor vi plejer at være på cafe har de ikke mikro ovn og er mere her til vinter der bliver maden rigtig kold når man har været ud og Elliot skal spise det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, altså jeg tænker de der til flasker.. Altså, den vi har er egentlig ret stor.. Så tænker man sagtens kan pakke noget af maden deri :)

Ellers kan man da få sådan nogel termo-poser.. De der man får sin grillkylling ;) hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal laves på vand, kan man koge det hjemme fra og komme det i en termo taske der kan holde det varmt også blande det når det skal bruges.. Man kan også få en til at varme glas mad i, der bare skal sættes i en stik kontakt , det tager ca. 10 min også er der varm mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så i ønskebørn i dag, at man kan købe sådan en termo-stof holder ting, den var rigelig stor synes jeg. Så tror sagtens man ville kunne få en beholder med mad i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så i ønskebørn i dag, at man kan købe sådan en termo-stof holder ting, den var rigelig stor synes jeg. Så tror sagtens man ville kunne få en beholder med mad i den :)

Ja det er også den jeg har, den holder fint vandet varmt i et stykke tid :) og er maden lavet på vand sker der nok heller ikke noget ved at lave det hjemme fra, men er det på mælk, så må det ikke holdes varm i længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En i min mødregruppe har sådan en termobøtte med skruelåg - det er sgi da smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER