wivvi6021

jeg er bange for at blive indbilsk gravid

2 indlæg i dette emne

Sagen er den at jeg har forsøgt at blive gravid gennem ca et år nu, jeg har ikke brugt ægløsnings test da jeg var okay med at det gerne måtte tage noget tid denne gang (det siger jeg fordi vi allerede har 2 dejlige børn på halvandet og 3 år nu og at der sidste gang de vi ventede dem, var gevinst inden vi var færdige med at lege med tanken om at blive gravid( begge gangene til og med)

først snakkede vi lidt i en joke om at skulle være forældre og det var virkelig kun en useriøs sød drømmetanke, for vi havde kun kendt hinanden i 6 måneder på det tidspungt og ugen efter var der gevinst. Blot halvandet år senere efter igen at have leget med en useriøs lille sød drømmetanke om at gøre den lille derng til strorbroder, var der igen gevinst samme uge og efter kun at have kendt hinanden i 2 år sad vi nu med 2 skønne børn og skulle til at lære hinanden at kende.

og det er gået meget godt ( faktisk har vi begge virkelig fundet os så godt tilrette i rolderne som mor og far at vi nu gerne vil have en mere!!!!!!!! men men men

nu syntes jeg så også lige det har taget lovligt lang tid så derfor tog jeg for 14 dage siden en ægeløsnings test og da den var positiv var vi sammen samme dag.

nu har jeg så lige desværre igen fået min menstration til tiden, men det der undre mig er at den allerede nu efter kun 1 døgn ser ud som om den er på retur igen. Det vil sige (for at være mere præcis) at jeg har bløt hele dagen igår men afligevælget kun brugt 4 bind og så i nat pausede det næsten helt for så at bløde ca 2 bind idag og nu her til aften er det næsten helt væk.

så tænker jeg jo bare på den blødning jeg har læst om man kan få til menstrationstid når æget sætter sig fast.

Jeg har helt normalt ondt som når jeg har mens. men i ca en uge har jeg været så træt som aldrig før. Jeg har de sidste 5 dage nu faldet i søvnfør inden mine 2 små børn! for at gentage sykseen næste dag blot fulgt op af en nu lang middags lur for der efter igen at sove halv 6 om aftenen.

sanheden er den at jeg i det år vi har prøvet at blive gravide med vores nummer 3 hele tiden har troet at jeg var gravid lige ind til min mens. så kom, min mave har enda nået at vokse flere gange og jeg har enda været til en scanning der kunne se at min livmoder var begyndt at vokse men efter som der bare aldrig kom nogen baby ud af det gætter jeg mig til at jeg må være en af de kvinder der let kan bilde sin krop ind at jeg er gravid.

et par måneder i træk vil jeg også påstå at jeg ca 12 uger efter mistanke om graviditet på trods af menstration , har kunne mærke små bobler der inden og igen viste en scanning at der intet var.

spørgsmålet er så bare nu om man kan snyde kroppen til at tro at der er noget under opsejling så den bliver så ufattelig træt. jeg har ellers lige sat mig for at udskyde graviditeten for at give min krop en pause fra at tro at den er gravid, da det jo også er rigtig træls at mine bryster danner mælk uden der kommer et barn. Så da min menstration kom igen igår besluttede jeg mig for at nu var det for alvor stop i meget lang tid, men så slog det mig (er det normalt at blive så træt)

Jeg er meget bange for at begynde at lege med tanken om der kunne være gevinst for min stakkels krop har ikke brug for at blive skør igen igen!!!!!!!!!!!

Men hvad skal jeg dog gøre med denne træthed, hvordan se i det udefra (er jeg bare så bevist om at vi var sammen i min æggeløsning at min krop ikke rigtig kan acepter at jeg ikke er gravid, eller kunne jeg være begyndt at blive sy siden jeg er så træt.

Jeg vil også gerne lige have et råd med til hvad i tænker om så inderligt at ønske sig en nummer 3 når min krop har været så forviret i næsten et år nu.

skal jeg stoppe og skåne min psykke samt krop eller skal jeg forfølge min drøm på nuværende tidspungt og så selvføllig lige det aller sidste spørgsmål, tror i at min træthed kan være et tegn sammen med den korte mens. eller er det bare igen ny indbilning fra min krop som nægter at droppe håbet selv om den igen har mens.

min mens er normalt ret korte efter at jeg har fået mine 2 børn så den er jo nok kun 1 dag korter end normalt.

håber der er nogle der forstår min fustration, vil meget gerne høre hvis i selv har prøvet noget ligende. hilsen fra wivvi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tusind tak for din kommentar, det er altid dejligt at føle at nogle forstår en. Stort tak fra wivvi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER