Kamillawn

Et spørgsmål om amning

7 indlæg i dette emne

Sophia er nu 7 måneder og spiser 3 store måltider om dagen, og gerne et mellemmåltid sen eftermiddag. Derudover ammer jeg 4 gange i døgnet. Et døgn ser således ud:

Kl 05.00: amning

Kl 08.00: Morgenmad

Kl 09.30: amning

Kl 12.00: frokost

Kl 14.00: amning

Kl 16.00: mellemmåltid

Kl 17.30: aftensmad

Kl 19.30: amning

Mit spørgsmål går så på hvornår i andre ammemødre trappede ned til kun at amme tidlig morgen og inden sengetid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sophia er nu 7 måneder og spiser 3 store måltider om dagen, og gerne et mellemmåltid sen eftermiddag. Derudover ammer jeg 4 gange i døgnet. Et døgn ser således ud:

Kl 05.00: amning

Kl 08.00: Morgenmad

Kl 09.30: amning

Kl 12.00: frokost

Kl 14.00: amning

Kl 16.00: mellemmåltid

Kl 17.30: aftensmad

Kl 19.30: amning

Mit spørgsmål går så på hvornår i andre ammemødre trappede ned til kun at amme tidlig morgen og inden sengetid?

Følger lige med... Skal nemlig starte på arbejde når C er 7 måneder, så hun vil kun blive ammet morgen og aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med... Skal nemlig starte på arbejde når C er 7 måneder, så hun vil kun blive ammet morgen og aften.

helt iorden :) Håber der er nogle søde piger der vil dele deres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dag ser ud på samme måde, og samme spørgsmål har meldt sig her. I følge sundhedsplejersken Helen, er det optimalt med 3 måltider når de er 8 måneder, og 2 når det er 9 måneder. Det har jeg tænkt mig at følge tror jeg. Vender det også lige med min egen SP når hun kommer om en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dag ser ud på samme måde, og samme spørgsmål har meldt sig her. I følge sundhedsplejersken Helen, er det optimalt med 3 måltider når de er 8 måneder, og 2 når det er 9 måneder. Det har jeg tænkt mig at følge tror jeg. Vender det også lige med min egen SP når hun kommer om en uge.

Okay, det lyder også meget fornuftigt, og er også fint tilfreds med sådan som det er nu :)

Du må da gerne lige skrive hvad hun siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også med på en "lytter", jeg skal også starte arbejde, når Victoria er 7 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er næsten 9 mdr og de sidste 14 dage har han selv afvist brystet om dagen, med mindre han har været meget træt. Han vil hellere have rigtig mad. Så nu har jeg taget konsekvensen og sagt farvel til dagsamningen. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER