Guest

Hvordan klarer jeg en uge i sommerhus?

6 indlæg i dette emne

Jeg skal i sommerhus i næste uge fra søndag/mandag til fredag og der plejer vi at gå all in på hyggen, og med hyggen mener jeg "smovse i slik, chips, røde bøffer, flødesovs, brunch med bacon og rødvin" - Det skal vi ikke denne gang, men jeg vil heller ikke føle at jeg fratager Anders glæden! Derfor vil jeg gerne finde de gyldne kompromisser.

Morgenmaden bliver frugt salat af diverse frugter og vanilje yoghurt, måske lidt revet 70% chokolade (da vi nok sover længe på skift behøver det ikke mætte voldsomt da frikosten kommer hurtigt efter.

frokost bliver rugbrød med diverse pålæg

har i forslag til eftermiddags og aften kaffen? - smoothie er et bud fra min side - måske ikke super sundt, men i forhold til de kager og romkugler der ville blive alternativet så er det trods alt bedre.

Aftensmaden mangler jeg også inspiration til, gerne noget VIRKELIGT lækkert, men SUNDT. (opskrift er et must)

Vi skal helt sikkert have taco skaller en dag (har en slanke opskrift) som er SÅ sindsygt lækker. og så skal vi have tapas - hvor vi altså går all in - det er min dag i synd, med rødvin og hele pivtøjet. men ellers er jeg blank!

Så kom frisk med jeres slanke livretter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi plejer, i weekenden, gerne at lave et fad med gulerodsstænger, agurke stænger, stænger af peberfrugt og dertil dip, du kan lave den selv eller købe færdig pulveret. Vi laver ofte også humus til og guacamole. Mandler kan man også snacke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smoothies er slet ikke så slemme, hvis du bare ikke putter is i :)

for at få den gode vanilje smag så brug vanilje pulver i stedet for.

frugtsalat vil jeg anbefale at bruge skyr i stedet for, hørfrø og helt mørk chokolade som knas

jeg har en opskriftbog med mange sunde søde sager (kager, stænger, kugler, is) hvis du er intr i nogle opskrifter.

De er uden sukker, mel, smør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smoothies er slet ikke så slemme, hvis du bare ikke putter is i :)

for at få den gode vanilje smag så brug vanilje pulver i stedet for.

frugtsalat vil jeg anbefale at bruge skyr i stedet for, hørfrø og helt mørk chokolade som knas

jeg har en opskriftbog med mange sunde søde sager (kager, stænger, kugler, is) hvis du er intr i nogle opskrifter.

De er uden sukker, mel, smør

Jeg bruger ikke andet end banan, frosne bær og en dl juice pr person jeg laver til!!!

Lyder mega lækkert med den opskriftsbog - hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stor fan af chili con carne, og kan godt skrive en opskrift med masser af grøntsager ind til dig, hvis det har interesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ikke andet end banan, frosne bær og en dl juice pr person jeg laver til!!!

Lyder mega lækkert med den opskriftsbog - hvad hedder den?

så er det jo ikke usundt med en smoothie :)

den hedder "sundt sødt" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER