Vinnus

Mad udefra til barnedåb? foreslag?

15 indlæg i dette emne

Nu da mine forældre vil betale for maden til barnedåben, mener de at jeg så ikke selv skal lave det, men at vi istedet skal have det udefra.

Mine erfaringer med mad udefra er ret blandet, så hvad har i af foreslag?

Det skulle gerne være billigt :rolleyes altså prisleje max 150 kr pr næse og lækkert :D

Vi bor i Randers, så det skal nok helst være her i området, så vi ikke skal betale broafgift fra sjælland ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kusine fik mad fra Jysk Diner.. Det var SUPER.. Dog, var der "Lidt for lidt" - de havde så også bestsilt til 2 færre end vi var ;)

Min lillesøster fik fra kokken og jomfruen - det var også lækkert.. Igen var der ikke helt ok - men de havde bestilt til 4 færre end der var.

Jeg kan også anbefale de der "pålægsmænd" fra Bilka.. GUFFE GUFFE.. :)

I øvrigt kører rigtig mange steder med "konfirmations"tilbud - man kunne jo være heldig at "gafle" sådan et tilbud? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kusine fik mad fra Jysk Diner.. Det var SUPER.. Dog, var der "Lidt for lidt" - de havde så også bestsilt til 2 færre end vi var ;)

Min lillesøster fik fra kokken og jomfruen - det var også lækkert.. Igen var der ikke helt ok - men de havde bestilt til 4 færre end der var.

Jeg kan også anbefale de der "pålægsmænd" fra Bilka.. GUFFE GUFFE.. :)

I øvrigt kører rigtig mange steder med "konfirmations"tilbud - man kunne jo være heldig at "gafle" sådan et tilbud? :)

Var inde og lure ved kokken og jomfruen. De kører tilbud fra 70 pr person, så måske kan man være heldig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså helt personligt så synes jeg, at Kokken og Jomfruen er en slap omgang. Jeg har fået det flere gange til konfirmationer og andre fester rundt omkring, og det er kedeligt.

Jeg vil sige, at kødet altid har været ok, men tilbehøret er meget neutralt og trist i bedste fald, i værste fald har jeg oplevet udkogte vandede kartofler der fik det hele til at vende sig i mig.

Altså 70 kr. pr kuvert det er jo vanvittig billigt - og jeg tror at det i dette tilfælde er for billigt, træerne vokser ikke ind i himlen :rolleyes

Jeg ville hellere gå til en lokal slagter.

Eller også ville jeg lave et giga lækkert oste/pølse/patê bord med en masse forskelligt tilbehør som oliven, soltørrede tomater, cornichons osv. og super lækkert brød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Hammel findes kokken og konditeren, mener jeg de hedder, de laver også mad til sådanne fester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså helt personligt så synes jeg, at Kokken og Jomfruen er en slap omgang. Jeg har fået det flere gange til konfirmationer og andre fester rundt omkring, og det er kedeligt.

Jeg vil sige, at kødet altid har været ok, men tilbehøret er meget neutralt og trist i bedste fald, i værste fald har jeg oplevet udkogte vandede kartofler der fik det hele til at vende sig i mig.

Altså 70 kr. pr kuvert det er jo vanvittig billigt - og jeg tror at det i dette tilfælde er for billigt, træerne vokser ikke ind i himlen :rolleyes

Jeg ville hellere gå til en lokal slagter.

Eller også ville jeg lave et giga lækkert oste/pølse/patê bord med en masse forskelligt tilbehør som oliven, soltørrede tomater, cornichons osv. og super lækkert brød.

Nu ved jeg ikke hvilken "afdeling" af kokken og jomfruen du har fået fra - men jeg ville aldrig anbefale det på fx fyn, da jeg kun har fået det en gan gher, hvor det ikke var godt. Men den gan gjeg fik det i Århus, var det super synes jeg.. Det handler jo om hvad man vælger også.. De havde valgt noget frisk salat fx, og det var virkelig lækkert - intet var slatten :) Alt var super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må have været københavner afdelinger, jeg har fået det fra - men ved ikke om der er flere forskellige i København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Lucas' barnedåb fik vi mad fra Chicargo Roasthouse, og det var virkelig lækkert! Det var buffet med forskellige slags kød, kartofler, salat osv, og der var noget alle kunne lide. Jeg har været til flere festlige lejligheder hvor vi har fået mad derfra, og hver gang har det været SÅ lækkert! Så det kan jeg i hvert fald varmt anbefale :)

Jeg tror vi gav omkring 115-125 pr kuvert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flammen er super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke anbefale ham vi fik mad fra..... men jeg vil anbefale selve retten, det var lækkert og nemt.. vi fik helstægt pattegris, med flødekartofler og 2 slags salater med dressing til... vi gav 125 pr. pers. :)

Man kan bare google, helstægtpattegris sammen med stedet du skal have det i nærheden af.. fx søgte jeg helsstægt pattegris Sønderjylland, og så kom der forskellige op..

så havde vi selv haft gang i at lave hjemmelavet is til dessert, og min mor havde bagt småkager ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik fra jysk diner, hvilket var fint og der var riglig mad på trods af at vi havde bestilt til 5 mindre pga mange børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle som har erfaringer med Restaurant Dragon City?

Det er kinesisk buffet og det lyder ret lækkert og lidt utraditionelt, hvilket K godt kan lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dragon er det den på århusvej...? Ellers kan jeg anbefale Esther kønig og især helles køkken i Hadsund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dragon er det den på århusvej...? Ellers kan jeg anbefale Esther kønig og især helles køkken i Hadsund.

Ja det er vist den ude ved Radio abc :)

Har de to en hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde super gode erfaringer med Kokken og Jomfruen til Sophias barnedåb. Vi valgte en buffet som kostede 100 kr kuverten, og så var der selvfølgelig noget betaling for fragt og sådan.

(Vil dog sige at i købte 25 kuverter, og vi var 30, der var stadig alt for meget mad :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER