Guest Felixmor

Willi bøgerne

7 indlæg i dette emne

Nogen der kender dem? Er de gode? Overvejer dem til Felix ønskeseddel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror de er rigtig gode især til en 2-3 årig! Kender dem ikke men Mie har fået alle trunte Lunte bøgerne og de er lidt i samme stil bare mere henvendt til piger - og de er i hvert fald gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror de er rigtig gode især til en 2-3 årig! Kender dem ikke men Mie har fået alle trunte Lunte bøgerne og de er lidt i samme stil bare mere henvendt til piger - og de er i hvert fald gode!

Ja jeg vil gerne have en der henvendt sig til drenge. Har lavet samme opslag på by og fået mange positive henvendelser så jeg tror vi prøver. Rager på biblioteket i morgen og kigger på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har fire af dem, min dreng er glad for dem. Ligesom med totte og lotte bøgerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne absolut intet finde på det bibliotek. fandt slet ikke noget system. Men føler mig efterhånden ret sikker på, at det er en fin ønske :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også anbefale Kaj-bøgerne. De er rigtig søde og sjove. Ronja elsker dem allerede :) En af de ting der gør dem ekstra søde, er at der i hver bog er en ting på hvert billede der gå igen i baggrunden som ikke blevet omtalt. F.eks. er en af bøgerne om at æble i et træ og der er en snegl der starter på jorden, men som ender i toppen af træet. Det er sjovt at sidde og finde den på næste billede og se den har rykket sig :) Det går igen i alle bøgerne med f.eks. mariehøner eller et billede på væggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået 4 willi bøger indtil videre og synes de er rigtig gode. Så skal drengen bare have en lidt større interesse for at læse dem men mon ikke det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER