Guest Amina

Endnu et vintertøjs spørgsmål

13 indlæg i dette emne

Jeg overvejer som mange andre at købe Ayahs vintertøj til næste år, nu når det er på tilbud og man kan spare lidt penge.

Jeg kigger meget på racoons fine flyverdragter, men også deres vinteranorak og skibukser .. Mit spørgsmål er så, hvad er bedst? At købe en flyverdragt, eller en jakke og skibukser til?

Det er ikke så meget designet jeg er i tvivl om, for jeg synes det er SÅ sødt og ville elske min pige i det :wub mest hælder jeg til anorakken og bukser til, men er det upraktisk?

Og hvilken størrelse mon jeg skal vælge? Hun er fra slut oktober, så er en 80 nok? Eller skal vi højere op? Hun er ikke specielt lang, men nok en lille tyksak ville nogen mene :7himmel

Håber i kan hjælpe :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

174663_1_2_128.jpg

174613_1_2_128.jpg

174680_1_2_128.jpg

Det er disse jeg kigger på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang er hun nu?

Mine børne har fulgt str. i tøjet, de har ikke sprunget nogen over.

Men hun vil være 2 år til den tid ik?

Så ville jeg vælge en str. 86/92

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er kun knap 3 mdr nu, og er 59 lang. Hun er i en str 56-62 nu, så hun følger størrelserne meget godt.

Til december vil hun så være 1 år og 1 måned ca. Så mon str 80 er ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror str 80 er nok. Karo har den nu i str 80, og den passer lige endnu. Hun er ca. 78 cm lang og 12,6 kg.

Personligt ville jeg aldrig vælge to-delt til så lille et barn. Jeg tror det bliver irriterende at få af og på.

Jeg har selv lige modtaget Racoon flyverdragter til begge piger. De er så lækre i kvaliteten og så fine <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER Racoon! (Synes det er synd de har skiftet navn dog ;))

Som ML ville jeg heller aldrig vælge todelt til så lille et barn.

Stemmer på flyverdragten :)

Edit: ville vælge str. 80

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænker også at flyverdragten nok er mest praktisk, når hun sådan skal ud og ind i den :) Den er altså bare så søød, jeg tror sku jeg køber den :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOOOOO, den er nu udsolgt i str 80! :boo jeg græder næsten .. den var der igår, øv jeg skulle måske have været hurtigere .. Må se om jeg kan finde den et andet sted end smartkids :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, fik den hos heaven4kids.dk og så med gratis fragt :yay

Tak for hjælpen piger, glæder mig til at modtage den selvom den først skal bruges om et år hehe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Her er lige (et lidt mørkt) billede af pigernes flyvere til næste år :)

pM3cA14.jpeg

Edit. Jeg var også vild med den rosa farve, men med de børn jeg har, vil de nok ikke være rosa særligt længe :D

Har i øvrigt også købt en Danefæ til Isabella. Hun har altid 2 dragter. Jeg er for langsom til at få vasket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg havde en pige skulle hun uden tvivl også have sådan én. De er såå søde :wub

Tillykke med købet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nu glæder jeg mig endnu mere til den kommer med posten :yay

Jeg ved heller ikke om den rosa bliver ved med at være rosa, højst sandsynligt ikke :lolhit men nu er den købt :P

Håber i hvert fald det er et godt køb. Sparede da 300 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig tilfreds med kvaliteten af Racoon/Cupcakes overtøj. Det har været afgørende for valget i år- sammen med designet selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER