Guest Amina

Dukan kuren?

4 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har hørt om dukan kuren? Og hvis i har, er det så noget i har overvejet at starte på?

Jeg synes den lyder meget spændende, og den lover jo store og hurtige resultater, så jeg kunne godt være fristet! :)

Der kan læses mere om den her http://www.dukandiet.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har hørt om den, men ved ikke lige hvor godt den virker og om jeg tør kaste mig ud i den. Men meget af maden ser dog lækkert ud selvom noget af det, kan jeg ikke lide. Men mon ikke man så kan gå uden om det og erstatte det med noget andet så man stadig holder sig til det man skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender rigtig mange der har været på den og tabt sig en del. De fleste af dem holder vægttabet endnu.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke den lyder sund... Min mor er startet paa den i dag, men jeg ville selv altid gaa tilbage til en raw kur, saa jeg er nok ikke den bedste at spoerge. Jeg ammer jo, saa starter selv paa en light udgave af raw food om 3 dage og det tager en uge, saa er jeg inde i en ny slags rytme og spiser sundere til hverdag igen. De fleste med overvaegt taber sig ved den livsstil. Jeg skal jo bestemt ikke tabe mig, saa maalet med min kur er faktisk naermere at tage paa ved at faa spist mere - for jeg faar mere appetit ved at spise naeringsrigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER