Robinson

Den første tid....

8 indlæg i dette emne

Hej piger..

Er jeg den eneste der syntes at denne "første tid" som gravid kan være lidt styg at komme igennem?!?...

Det er min første graviditet nogensinde! :) Og vi er så overlykkelige herhjemme og glæder os til scanningerne begynder så vi kan få noget bekræftelse..

Syntes bare dagene nogen gange går uden de vilde symptomer?! andre dage har jeg til gengæld symptomer for alle pengene!! :D

Men så længe vi ikke har været til scanning og set at "bette fis" i maven lever og har det godt, så har jeg på en måde svært ved at tro på det.... :(

Er der andre der har disse op og ned ture???

Vi har heldigvis fået tid til første scanning hos fertilitets klinikken d. 17 januar.. men puha der er lang tid til hvis du spørger mig :D hehe...

Pointen er.... ønkser og håber sådan at dette ender med titlen som mor til August!!! og syntes ventetiden til at se hjerteblink er frygtelig lang!! hehe..

Har overvejet en TS... MEn i og med at vi får det ved fertilitetsklinikken og jeg pt er igang med at læse til eksamen! Så tror jeg vi vælger at droppe yderligere og så gemme pengene til en evt. 3D scanning senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også haft mine op og ned ture og jeg har dem endnu bla pga tidligere aborter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været så heldig at jeg får scanninger ved gynækolog....fik en da jeg var 5+0 og en her i torsdags hvor jeg var 6+6 og får en igen her d. 17. januar hvor jeg vil være 8+6....

Men synes også de første uger her er lange, fordi man går med frygten for at noget går galt...og samtidig er man glad og lykkelig og spændt på det der venter forude....så ja det er op og ned...:)

Og det med symptomerne...jeg skal spise helst hver 2/3. time for ikke at få det skidt....det er pænt træls men det går jo nok...og så kan jeg mærke forandringer i mine bryster og så øget udflåd som faktisk irriterer mig fordi jeg frygter pludselig at begynde at bløde...

Men tror alle de tanker vi går med er helt normale og vi må bare nyde den tid så godt vi kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Robinson kan se din lokation er esbjerg ville du være interserret i evt at snakke sammen lidt privat da jeg virkelig mangler nogle fra mit nær område at snakke med der er gravide ??????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Robinson kan se din lokation er esbjerg ville du være interserret i evt at snakke sammen lidt privat da jeg virkelig mangler nogle fra mit nær område at snakke med der er gravide ??????

Det kan du tro :) Det er altid dejlig at have nogle man kan dele alt ting med :) Hvor i landet er du fra?? Kan evt. skrive pb hvis det er bedre :)?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og første dag med morgenkvalme kom så idag....Håber ikke det fortsætter.....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også den første tid er slem... Tror det bliver bedre når man har været hos lægen...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du tro :) Det er altid dejlig at have nogle man kan dele alt ting med :) Hvor i landet er du fra?? Kan evt. skrive pb hvis det er bedre :)?!

Hej jeg har skrevet en privat til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER