Tumlepigen

Dukkevogn - størrelse

3 indlæg i dette emne

Jeg har netop købt denne fiiiiine dukkevogn til Filippa (julegave som blev byttet).

Jeg er dog noget overrasket over, hvor lille den er :huh Den dukke hun også fik i julegave, som er 36 cm lang kan dårligt være dernede. Jeg synes, at vognen var så fin og anderledes end den klassiske røde. Meeen jeg synes nu nok, at den her er for lille - havde forestillet mig, at det var én hun kunne bruge i flere år og med eventuelle større dukker. Men det er måske ikke så vigtigt? :unsure

Jeg kan google mig frem til, at den klassiske røde (burde) findes i 2 størrelser, men jeg kan ikke finde et sted, hvor den store sælges? Og hvad er størrelsesforskellen?

Kan nogen af jer hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er den fiiin! :)

Anna har den klassiske røde (i lyserød godt nok - barselsgave) og jeg er også meget overrasket over hvor lille den er! Anna fik en lille dukke i julegave der lige præcis kan være der, men når hun skal arve min gamle negerdukke Petra, så skal hun da vist sove i gåvognen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har den klassiske røde i lille udgave, og der er lige plads til dukke Anna (Rubens dukke), jeg tror at hun skal have ny dukkevogn om et års tid, for så er denne her for lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER