Tinakp

At amme og sku på grød

6 indlæg i dette emne

Jeg er klar over at det nok er meget individuelt hvordan man gør og hvad ens baby spiser. Men.... jeg er alligevel interesseret i at vide, hvordan en dag kan se ud for jer, der ammer og er startet op med grød.

For jeg er virkelig i vildrede med hvordan og hvor meget bryst jeg skal tilbyde i løbet af en dag.

Lige nu får min datter grød med frugtmos til middag og aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sophia er indtil for et par uger siden kun blevet ammet, og det er først i løbet af de næste par dage, at mosen vil udgøre et helt måltid. Men en dag kunne se således ud:

06 ammes

Sover videre

08/09 ammes

10/11 tiden mos i forbindelse med vågen periode

Lur

13/14 tiden ammes

Vågen periode

15/16 tiden lur

17/18 tiden ammes

19 mos

20 ammes og godnat

00 ammes

04 ammes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia er indtil for et par uger siden kun blevet ammet, og det er først i løbet af de næste par dage, at mosen vil udgøre et helt måltid. Men en dag kunne se således ud:

06 ammes

Sover videre

08/09 ammes

10/11 tiden mos i forbindelse med vågen periode

Lur

13/14 tiden ammes

Vågen periode

15/16 tiden lur

17/18 tiden ammes

19 mos

20 ammes og godnat

00 ammes

04 ammes

Super! Det er nemlig lige sådan en dagsrytme jeg efterspørger - ikke fordi man kan gøre fuldstændig ens, men bare for at se hvad man kan regne med - eller hvordan det kunne se ud på et tidspunkt, forhåbentlig snart....

Tak fordi du har skrevet! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Det er nemlig lige sådan en dagsrytme jeg efterspørger - ikke fordi man kan gøre fuldstændig ens, men bare for at se hvad man kan regne med - eller hvordan det kunne se ud på et tidspunkt, forhåbentlig snart....

Tak fordi du har skrevet! :loveshower

Velbekomme :)

Er glad for at du kunne bruge det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver kun grød en gang om dagen - er lige startet op men der er det altid efter hans første lur om formiddagen. Der er han mest vågen og mest glad. Det pointerede SP'en var det bedste tidspunkt til opstartsfase. Når vi kommer lidt længere er planen også at give ham lidt mos om aftenen præcis som Kamillawn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver kun grød en gang om dagen - er lige startet op men der er det altid efter hans første lur om formiddagen. Der er han mest vågen og mest glad. Det pointerede SP'en var det bedste tidspunkt til opstartsfase. Når vi kommer lidt længere er planen også at give ham lidt mos om aftenen præcis som Kamillawn :rolleyes

Det gjorde vi også til at begynde med, men da hun nærmest sugede al næring ud af vores aftensmad prøvede vi at give om aftenen også - og det var en stor succes! (men jeg havde også fået grønt lys for det af sp - efter 8-10 dage, må man gerne give to gange om dagen, hvis de er klar til det)

Men jeg tror måske vi skal prøve at rykke det, så vi også giver formiddag og aften, frem for efter middagsluren og til aften.

Tak for dit input også... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER