stinebk

Størrelse på Hummel vinterjakke?

6 indlæg i dette emne

Jeg har kig på denn vinterjakke til næste år. http://www.feen-froen.dk/805377710-danny-jacket-hummel-p-223050014.html Jeg kan bare ikke finde ud af hvilken størrelse jeg skal købe. Han bliver 4 i september så det var jo oplagt at købe str. 4 år, men er Hummel ikke stadigvæk småt i størrelsen? Måske skal den hellere være str. 5 år... Er der nogen der vil dele deres erfaring med mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gid jeg var så modig og turde købe på forhånd ;) min søn på 3 år har lige lavet et spring lige inden denne flyverdragt sæson så han gik fra str 3 år til str 5 år nærmest over natten og jeg kunne ikke forstille mig andet end at han vokser endnu mere inden næste vinter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg ville klart vælge str 5 hvis han altså følger alders str på nuværende tidspunkt hellere lidt for stor en lidt for lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, min erfraring er at hummel er stor i størrelsen?? Det er det eneste mærke, hvor Camille stadigvæk har noget 74 der er for stort nemlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne har hummel vinterjakker. Tror de er små i str, for Liva har en str 128 og bruger normalt 116.

Frejas er 140 og hun er en str 128/134.

Det er den model med pels på hatten :)

Så jeg vil sige at deres overtøj er til den lille side.

Deres andre ting er mere alderssvarende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også første gang at jeg prøver at købe til året efter, men indtil nu har han vokset et nr. ad gangen pr. sæson, så nu satser jeg. Jeg har spugt flere steder og får flest svar på at overtøjet er småt, men der er også nogen der mener at det ikke passer længere, så det er lidt svært. Jeg tror at det må blive str. 5 for at være på den sikre side...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER