KristineL

Meget lang cyklus...?

8 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er ny her på BK. Vi startede projekt baby for knap 3 måneder siden, og jeg er nu i min tredje cyklus. Min første cyklus var på kun 22 dage, min anden cyklus var på 32 dage og nu er jeg så på dag 37 (!!!!!!) uden mens. Jeg tester ikke for ægløsning, så det kan jeg ikke rigtig bruge til at regne ud fra. Jeg testede igår og den var negativ, så lige nu går jeg egentlig bare og venter.... Hvis jeg ikke er gravid, må mensen godt komme snart, og ellers så lad mig snart få en positiv test. Det her er bare lidt træls.

Men er det unormalt at have så lang en cyklus? Siger man ikke normalt 28 dage? Hvad har jeres længste cyklus været?

Mvh Kristine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Kristine

Da jeg var teenager havde jeg en 5ugers cyklus...men nu har den ligget på 28-30dage

Syntes også 37dage lyder af meget...og ventetiden er træls :kram

Tester du med morgenurin? Kan du mærke noget på kroppen bryster eller murren i underlivet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus ligger på nogen af 30 dage og det er helt normalt. 28 er en gennemsnitscyklus.

Hvis du f.eks. har taget p-piller inden start kan din krop godt bruge nogle måneder at finde sig selv. Så ikke andet end at vente. Håber snart du står med dine 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet med morgenurin, så den skulle være på plads ;) Jeg synes mine bryster er blevet lidt større, men jeg ved så ikke helt om det skyldes en mulig graviditet eller lidt for meget julemad :P De er ikke ømme, så tja, svært at sige...? Jeg mærkede lidt murren i underlivet i morges ved 5 tiden, og var ret sikker på jeg fik mens, men nej, den kom ikke.... Jeg har så haft lidt brunligt-rødligt udflåd her til aften, men meget lidt, og efter et par timer var der ingenting igen. Jeg undres....

Jeg har sagt det til min mand, som jo (selvfølgelig, he he :rolleyes ) er lidt bekymret for mig. Han spørger om jeg ikke skulle gå til lægen, men det synes jeg nu alligvel ikke er nødvendigt. Eller hvad....? Jeg kunne ikke lade være med at smågrine lidt, da han så fik spurgt: jamen har du kvalme? Ha ha, nej skat, du er meget sød, men nej jeg har ikke kvalme, hi hi :) Åh, de kære mænd....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha: ja de er sjove de mænd....

Spændende om der kommer mens eller om du bare er en langsom HCg producent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen vil ikke gøre noget endnu. Jeg fik at vide at efter 6 mdr uden blødning ville de gøre noget. Tror det er fordi kroppen. Skal have lov at finde sig selv først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine cyklus var også helt hen i vejret efter p-pillstop! Den første var på 17 dage derefter 21, 35 og 32 og denne jeg blev gravid i ville have været på 29 dage i forhold til jeg allerede fik ÆL på dag 15 ! Den korteste cyklus jeg nogensinde har haft og så blev jeg gravid !! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En cyklus på 37 dage er ikke alarmerende. En normal cyklus ligger så vidt jeg husker, mellem 21 og 35 dage. Tror bare din krop lige skal i gang. Og hvis du har brunt udflåd, tror jeg det er et spørgsmål om tid inden mens kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER