rejsentilholland

Andre som venter tvillinger???

15 indlæg i dette emne

ja overskriften siger jo sig selv :)

er nysgerrig på om der er andre fra juni-terminsgruppen som venter tvillinger????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hilde gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og velkommen til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også tvillinger :loveshower

Jeg har termin 05. juni.

Binser fra maj gruppen venter to tvillinge piger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også tvillinger :loveshower

Jeg har termin 05. juni.

Binser fra maj gruppen venter to tvillinge piger :7himmel

Ihhh hvor dejligt, så er jeg ikke den eneste :) :yay ved du hvad du venter?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og velkommen til ;)

:rolleyes mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor dejligt, så er jeg ikke den eneste :) :yay ved du hvad du venter?????

Nej jeg ved det ikke, og kan ikke beslutte mig for, om vi skal have det at vide :kuller Hvad med dig? Vil I vide det? Hvor skal du føde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved det ikke, og kan ikke beslutte mig for, om vi skal have det at vide :kuller Hvad med dig? Vil I vide det? Hvor skal du føde?

vi vil meget gerne vide det, da vi fik asger havde vi besluttet at vi ikke ville vide det, så blev det til at det kun var kristian og jeg som skulle vide det, men det endte med at vi ikke ku holde det hemmeligt :)

jeg skal føde på OUH i Odense, sidst skulle jeg have født i svendborg, men vandet gik spontant da jeg var 32 uger henne og så er det no-go at føde i svb, så det blev OUH og det var en god oplevelse for 4 år siden :)'

hvor skal du føde henne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi vil meget gerne vide det, da vi fik asger havde vi besluttet at vi ikke ville vide det, så blev det til at det kun var kristian og jeg som skulle vide det, men det endte med at vi ikke ku holde det hemmeligt :)

jeg skal føde på OUH i Odense, sidst skulle jeg have født i svendborg, men vandet gik spontant da jeg var 32 uger henne og så er det no-go at føde i svb, så det blev OUH og det var en god oplevelse for 4 år siden :)'

hvor skal du føde henne??

Puha det var tidligt, at vandet gik. Havde det noget med hans handikap at gøre? :(

Dejligt med sådan en god fødselsoplevelse :loveshower

Jeg skal føde i Herning igen. Selvom jeg blev sat igang sidste gang, fik jeg en rigtig god oplevelse ud af det der, så glæder mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det var tidligt, at vandet gik. Havde det noget med hans handikap at gøre? :(

Dejligt med sådan en god fødselsoplevelse :loveshower

Jeg skal føde i Herning igen. Selvom jeg blev sat igang sidste gang, fik jeg en rigtig god oplevelse ud af det der, så glæder mig :kuller

ja alt for tideligt og er virkeli nervøs for at det sker denne gang også, ingen har kunnet fortælle os hvorfor j gik i fødsel, de var også sikre på indtil 2 timer før han kom til verden at de ku stoppe det, men næ nej han villle ud og sige hej :biglove

godt din første fødsel gik godt og det var en god oplevelse, jeg glæder mig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja alt for tideligt og er virkeli nervøs for at det sker denne gang også, ingen har kunnet fortælle os hvorfor j gik i fødsel, de var også sikre på indtil 2 timer før han kom til verden at de ku stoppe det, men næ nej han villle ud og sige hej :biglove

godt din første fødsel gik godt og det var en god oplevelse, jeg glæder mig også

Hilde nu ved jeg ikke om du er på facebook, men derinde er der en tvillinge gruppe, som jeg allerede nu har stor glæde af, måske den også var noget for dig ( hvis du ik allerede er derinde )

https://www.facebook.com/#!/groups/Tvillingegruppe/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hilde nu ved jeg ikke om du er på facebook, men derinde er der en tvillinge gruppe, som jeg allerede nu har stor glæde af, måske den også var noget for dig ( hvis du ik allerede er derinde )

https://www.facebook...villingegruppe/

Tusinde tak for det gode link :) Jeg har nu tilmeldt mig til gruppen ;)

Det er jo ikke ligefrem mange tvillingeforældre jeg omgås med, så det er kun en fordel at være i sådan en gruppe :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for det gode link :) Jeg har nu tilmeldt mig til gruppen ;)

Det er jo ikke ligefrem mange tvillingeforældre jeg omgås med, så det er kun en fordel at være i sådan en gruppe :sc

så lidt da :blush vi skal jo hjælpe hinanden hvor vi kan ikke :) håber du får rigtig meget glæde af den

hvordan går det med din graviditet??? har du en masse gener eller nyder du de tbare i fulde drag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja alt for tideligt og er virkeli nervøs for at det sker denne gang også, ingen har kunnet fortælle os hvorfor j gik i fødsel, de var også sikre på indtil 2 timer før han kom til verden at de ku stoppe det, men næ nej han villle ud og sige hej :biglove

godt din første fødsel gik godt og det var en god oplevelse, jeg glæder mig også

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for, at det kan ske igen, at du går i fødsel så tidligt... især fordi I ikke har fået svar på, hvorfor det skete sidste gang :huh

Jeg håber og krydser fingre for, at tvillingerne venter nogen uger længere, før de melder deres ankomst :goodluck :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så lidt da :blush vi skal jo hjælpe hinanden hvor vi kan ikke :) håber du får rigtig meget glæde af den

hvordan går det med din graviditet??? har du en masse gener eller nyder du de tbare i fulde drag???

Hvor er du sød :kiss

Tak, jeg tror, at det går fint med graviditeten... skal til MD scanning imorgen og håber på at få bekræftelse på, at alt ser fint ud. Jeg har problemer med bækkenet og får hurtigt plukveer, men alt i alt nyder jeg graviditeten :7himmel :kuller Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER