LDM

MME, kan de godt blive kræsne?

17 indlæg i dette emne

Min søn på 3 mdr vil ikke rigtig spise, han spiser ikke engang en halv flaske ad gangen, og bliver hysterisk når han skal spise, det er faktisk kun nat og sen aften han spiser næsten en hel flaske på 120 ml.

Nu er mit spørgsmål, kan han ligepludselig blive kræsen og ikke kan lide sin NAN H.A. som han har fået de sidste 2 mdr.?

Er bange for at prøve noget andet, da vi har haft rigtig meget mave og ryg besvær, og har faktisk en ked-af-det dreng det meste af tiden :(

syntes det er så frustrerende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv den grønne allomin :) Den er også mild..

Camille var/er kræsen.. Hun fik Nan HA og den grønne allomin (hun døjede også meget med maven.. Den grønne allomin, er en smule afførende!)

Nogen gange, gik hun helt i flitsbue når vi forsøgte at give hende en flaske - hvis vi så prøvede med det andet, var der intet problem..

Så jeg tror i hvert fald godt de kan have en slags mening om mad, selvom de er så små..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik grøn allomin til at starte med, men vi skiftede til nan i frustration over at han havde ondt i maven (som så viste sig at være fordi han var låst i rygleddene, og ikke maven) efter vi gik over til nan ha så sov han meget bedre... men overvejer godt nok at prøve at give ham noget andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, om ikke andet, så bare en enkelt flaske jo :) Bare for at se om det evt. virker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spiste han 100 ml, men det er stdig ikke nok syntes jeg :) Jeg tror jeg prøver at købe noget Allomin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at skifte suttehoved, det har før hjulpet her, hun bliver simpelthen sur og frudtreret fordi hendes sult ikke bliver stillet hurtigtig nok - ellers tror jeg måske du har ramt 12 ugers tigeren? Der kan de spise mindre MEGET mindre, det gør Mie når det er. Mie kan gå ned til at spise under halvdelen af det hun plejer. For så at tage et spring hvor hun spiser mere end normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, i øvrigt spiser Camille sjældent mere end 120 ml pr måltid, og hun er 5½ måned :)

Hvis hun får et stort måltid, får hun 150 ml :)

Om morgen, hvor hun har sovet 6-8 timer i streg, får hun 80-90 ml :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie får også oftest kun 100 ml, men så tager hun lige 240 ml ind imellem. Fx om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at skifte suttehoved, det har før hjulpet her, hun bliver simpelthen sur og frudtreret fordi hendes sult ikke bliver stillet hurtigtig nok - ellers tror jeg måske du har ramt 12 ugers tigeren? Der kan de spise mindre MEGET mindre, det gør Mie når det er. Mie kan gå ned til at spise under halvdelen af det hun plejer. For så at tage et spring hvor hun spiser mere end normalt.

Åh ja, det kan være, jeg prøver lige at give allomin, hvis ikke det hjælper, så prøver jeg at skifte suttehoved :) Det er ikke 12 ugers tigeren, han er 13 uger, og det skal regnes efter termin så han ville være 14 uger.. og den dumme tiger var her for en lille uge siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, i øvrigt spiser Camille sjældent mere end 120 ml pr måltid, og hun er 5½ måned :)

Hvis hun får et stort måltid, får hun 150 ml :)

Om morgen, hvor hun har sovet 6-8 timer i streg, får hun 80-90 ml :)

om morgenen spiser han heller ikke ret meget før der er gået 4 timer efter sidste måltid, men nu her bliver han helt hysterisk og rykker rundt med hovedet, sutter lidt og bliver helt hysterisk igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

om morgenen spiser han heller ikke ret meget før der er gået 4 timer efter sidste måltid, men nu her bliver han helt hysterisk og rykker rundt med hovedet, sutter lidt og bliver helt hysterisk igen..

Det lyder altså som om det er suttehovedet! Sådan reagerede Mie ret præcist inden jeg skiftede. Bagefter var der intet problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn har bare sådan nogle dage somme tider, hvor han ikke vil tage særligt meget.. og pludselig så vil han igen.. så hvis det ikke hjælper at give ham andet mme eller et større suttehovede, så kan det være det bare et en lille peroide, det har jeg i hvertfald oplevet her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at i skal prøve nu suttehoved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skiftet suttehoved, og vupti så spiste han 200 ml :) fantastisk :)

Tak for råd, det var en lettelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var så en engangs forestilling det med suttehovedet lige indtil han fik grøn allomin i flasken, nu spiser han med velbehag dagen igennem og har haft afføring for første gang i 3 dage.. slut med nan h.a.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så en engangs forestilling det med suttehovedet lige indtil han fik grøn allomin i flasken, nu spiser han med velbehag dagen igennem og har haft afføring for første gang i 3 dage.. slut med nan h.a.

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER