Soffekb

Baby hoster

6 indlæg i dette emne

Min Elliot på 7 måneder har hostet meget i denne uge hvad kan man gøre for at lindre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie gør det samme så kigger lige med her. Jeg har løftet hoved enden af sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja også her man får så ondt af dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis man bare selv kunne tage det!!! Mie lyder som en pensioneret kuldmine arbejder der har røget i 40 år. Hun er hæs, raller og når hun hoster kan jeg næsten mærke hvor ondt det gør :( Samtidig er hun snottet og kan ikke rigtig trække vejret gennem næsen - saltvand er guld, men der er grænser for hvilke mirakler det kan udføre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas har også hostet helt vildt da han var forkølet sidst... jeg hævede hovedenden af sengen og brugte masser af saltvand. jeg synes dog ikke disse ting hjalp på hosten, som kun blev værre og værre, især om natten.. så jeg tog til læge med Silas.. og det viste sig at han havde noget der hed Kronkospadsmer. det er et eller andet der snørrer sig sammen(de vokser fra det). så jeg fik sådan en inhalator med noget medicin som skulle få det hele til at slappe af..

Så hver aften når hans hoste gik helt amok, så fik han lidt af det der medicin, og så klarede vi natten... og der gik ikke mere end 4 dage så var hosten stort set holdt op... ;)

Nu siger jeg IKKE, at alle jeres babyer fejler det samme... for det gør de sikkert ikke.. ville bare lige fortælle at der findes sådanne tilfælde.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon hoster desværre også, jeg tror det er det fugtige vejr, og så har både Jacob og jeg også hoste og snot. :angry

Jeg har fundet ud af at lidt kamillete lige før sengetid hjælper ham en hel del,det virker afslappende!

Rigtig god bedring med jeres små!

VH Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER