Bamse&Kylling

bObles - er det så fantastisk??

4 indlæg i dette emne

Nu er jeg nået til det punkt, hvor A skal have et skum gulv legetæppe af en art, så hun rigtig kan udfolde sig, uden at glide rundt på det gulv, vi har herhjemme.

Jeg er selv faldet for bObles runde skumgulv, men kan ikke lade vær med at tænke:

1. Er det dumt med et rundt gulv? Altså vælter/ruller baby nemt udover? (Det er 1 m i diameter)

2. Er det penge værd? 399 kr. mod et "normalt" firkantet i babysam til 179...

Kan umiddelbart godt lide, at bObles har lidt normalt tæppe look og ikke ser så falsk og kunstigt ud - men måske det er mere for min skyld end Anabellas....

Har I nogle erfaringer eller hørt enten godt eller ondt om det?

Det er som udgangspunkt kun skumgulvet jeg har interesse i at høre om, men erfaringer med de andre bObles ting er selvfølgelig velkomne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om du også søger erfaringer om alm skumgulv, men sådan et har vi og nøj vi nød at kunne samle det som vi ville. Somme tider en kvadrat, andre gange som en lang bane osv. Nu er Zoey 8mdr og kravler så hun holder sig ikke inde for gulvet. Så det er samlet til 2 kasser istedet sim hun skubber med og stiller sig op af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du også søger erfaringer om alm skumgulv, men sådan et har vi og nøj vi nød at kunne samle det som vi ville. Somme tider en kvadrat, andre gange som en lang bane osv. Nu er Zoey 8mdr og kravler så hun holder sig ikke inde for gulvet. Så det er samlet til 2 kasser istedet sim hun skubber med og stiller sig op af :)

Hov, jo tak :) Søger sammenligninger og generelle erfaringer, så det er super!

Er det er ala det her i har http://www.babysam.dk/legegulv-pige-farver

Havde ikke lige tænkt over, at man kan sammenligne det på andre måder end kvadratisk :oops God detalje!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jo tak :) Søger sammenligninger og generelle erfaringer, så det er super!

Er det er ala det her i har http://www.babysam.dk/legegulv-pige-farver

Havde ikke lige tænkt over, at man kan sammenligne det på andre måder end kvadratisk :oops God detalje!

Ja det er den :) det var da Zoey begyndte at møve den blev lavet til en lang bane. Hun elskede mor ved den ene ende og far ved den anden. Så møvede hun frem og tilbage:) det skal lige siges hun også får meget sjov ud af at skille brikkerne fra hinanden :) ( små fornøjelser Hehe )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER