rusternille

Størrelseskift med stofbleerne?

5 indlæg i dette emne

Jer der har onesize bleer, hvornår gjorde i dem større? Eller hvornår skiftede i til næste størrelse stofble?

Livia er i størrelse 3 af papirbleer nu, og jeg synes at det virker som om stofbleerne strammer lidt af og til.. Derudover havde vi et uheld med bæ op af ryggen her forleden, -og det har jeg hørt betyder at man skal op i blestørrelse (i hvert fald med papirbleerne)..

Men kan det passe at de allerede skal udvides?

På forhånd tak for jeres svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, lort op ad ryggen :rolleyes

Hvis hun er oppe i en 3 i f.eks. Libero, saa ville jeg knappe dem en op. Jeg har knappet vores Papoose en op, for det strammede om laarene, men min lille tyndelanke skal stadig have Bumdeal paa den mindste knapindstilling. Der er ikke andet for end at proeve dig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige prøv dig frem :) Det gjorde jeg med vores BumGenius bleer en dag og så kom de til, at sidde bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vaere, jeg lige skal proeve det med vores BG - de sidder lidt maerkeligt, synes jeg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden også forsøgt mig lidt med det, og synes at det hjælper ret fint når jeg kun knapper de to yderste en op! (specielt på papoos'erne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER