TakForDenneGang

Hvilke barnevogn/klapvogn til 2 unger?

3 indlæg i dette emne

Vi kommer jo til at have omkring 1,5 år i mellem Johan og bebs, derfor er jeg i tvivl om hvor stor en vognpark vi skal have :help Johan har sin barnevogn og den regner jeg med at han skal beholde. Jeg regner og håber på, at jeg kan have Johan så meget hjemme som muligt under barsel med bebs, så tænker at vi skal købe en altanbarnevogn til bebs og vil en tvillingklapvogn være en god ide også, at have? :D

Hvad ville være en god ide:

De begge sover ude i hver deres barnevogn og vi så har en tvillingvogn til ture?

At den ene sover ude og den anden inde? og så kun har 1 barnevogn?

Og hvad så med når vi er på heldags besøg? Tror ikke vi kan få plads til 2 barnevogne i bilen! :blink

Hvad har I gjort og hvad har virket for jer? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme har vi 2 barnevogne (1 købt fra ny, og 1 købt brugt) , en alm. klapvogn og en tvillingeklapvogn :D

Vi bruger faktisk også det hele..... De sover begge ude, og når vi er på tur er det lidt en blanding af den store i klapvogn, den lille i sele eller den lille i klapvogn (først i liften, og nu somme tider siddende) og den store holder ved og går ved siden af. Eller begge i tvillingevognen ( HYGGELIGT!! :wub )

Hvis vi er på heldagsture er det faktisk altid enten hos mine forældre eller min familie, hvor mine forældre også er der. De har en ekstra barnevogn hos dem, så den bruger vi, eller de har den med til familien. Og så har vi selv Charlies barnevogn med.

Hvis vi er andre steder tager vi den lilles barnevogn med, og en weekendseng til Marlon :)

I sommers når vi var i zoo fx. havde vi barnevogn med til Charlie, og klapvogn til Marlon, og der sov han fint til middag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En i min mødregruppe har en på 4 måneder og en på 20 måneder. De har dem barnevogn de købte med nr 1, og så en tvillingeklapvogn. Barnevognen bruger kun den lille nu. Tvillingevognen sover han også tit i i en duni, f.eks. Hvis hun skal aflevere/hente den store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER