LDM

mme og afføring

7 indlæg i dette emne

Nu bliver jeg nødt til at spørge:

Min søn får mme NAN HA 1, han er 6 uger gammel, han har kun afføring hver 2. Døgn, det er helt army grønt, flydende og meget ildelugtende (undskyld detaljerne).. er det normalt? Og hvis nej, hvad gør jeg så ved det?

Mener da at flaskebørn skal have afføring min. 1 gang i døgnet?

Håber i kan hjælpe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt ok der kun er hver anden dag, så længe han er tilpas og ikke er ked af det, når han laver.

Marius afføring er også army grønt/ler grønt og lugter grumt. Man er i hvert fald ikke i tvivl om når der er gevindst :D han laver hver anden/tredje dag, og det har SP sagt er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, troede bare at de skulle lave hver dag. Er det også nan ha i giver? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her. Armygrønt ildelugtende snask og hans prutter lugter af voksenprutter.

Vi giver ham også bio gaia dråber, fordi han fik rigtigt ondt i maven og kun havde afføring hver anden dag, og nu kommer det dagligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de lugter virkelig af voksenprut.. jeg overvejes at begynde at give ham alm. Nan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie får NAN 1 og der er også kun gevinst hveranden dag..... Han virker dog fint tilpas med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas for Nan 1 og grøn allumin... han har for det meste hver dag, men der sker også at det kom kommer hver anden dag... og han er også ganske tilpas med det... wink.gif og ja de prutter det lugter......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER