Kanske

...

6 indlæg i dette emne

Ved intet om børneorm, men :biglove :biglove :biglove :biglove Til din mands reaktion på baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det selv i starten (JA det er såååå klamt, men desværre et tilbagevende onde når man arbejder i børnehave <_< )

Jeg brugte nogle håndkøbs nogle, og de var fine (fik problemet væk efter 1 behandling) og både læge og apotekter mente at de ikke ville skade lillemanden.

Mener jeg var uge 6-7 stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ike den store forstand på børneorm men ville da lige sige at det ikke er tit man sidder og jubler indeni over at læse et indlæg med sådan en overskrift ;)

Det lyder rigtig godt med mandens reaktion ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt med mandens reaktion :biglove

Adr med orm, ville nu nok også prøve det der håndkøbs hvis lægen siger god for det, det må virkelig være en ulækker tanke at der er orme i ens tarme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I kom det til livs! Er I samme situation nu. 32 uger henne og konstaterede orm i afføring i morges. Kan ikke holde tanken ud! Alle 4 skal i behandling. Tror det kommer fra vores ældste der går i skole ... har ikke observeret det hos vores mindste som jeg skifter stadig. Har vasket sengetøj, tæpper. tøjdyr osv osv. øv øv! Nogen der har god erfaring med at komme over det - hvor hurtigt går det efter at man har taget pillerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER