Guest Amina

Er jeres fødder vokset?

15 indlæg i dette emne

Ja altså, jeg er lidt i tvivl. Jeg ved ikke rigtig om mine fødder er vokset, eller om det bare er hævelse og vand? <_<

Jeg har vand i fødderne, men hvor meget kan jeg ikke rigtig finde ud af. Jeg kan i hvert fald ikke passe nogen af mine sko, og slet ikke ved anklerne.

Min veninde voksede en hel størrelse under hendes graviditet, og det vil jeg altså helst ikke! Hvad skal jeg så gøre med alle mine dejlige sko? :blink

Hvad tror i?

Og er jeres fødder vokset under graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine fødder kan godt være hævede og større om aftenen, men min skostørrelse har ikke forandret sig. Hverken ved første, anden eller nu tredje gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mine fødder er også en del hævede om aftenen, det kan jeg både se og mærke.

Men om dagen, ja selv når jeg lige vågner kan jeg stadig ikke passe mine sko. Og jeg har væske i fødderne, men er bare bange for at når jeg har født så bliver jeg ved med at have store fødder? :lolhit haha ej, det er også bare mere om jeg skal ud og investere i en størrelse større vintersko, eller om jeg kan passe dem fra sidste år?

stort dilemma haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det er meget normalt, at når man tager på i vægt (som man jo gør, når man bærer på et barn) at ens fødder så bliver lidt længere fordi ens vægt presser ned på fødderne. Det hørte jeg noget om i noget tema omkring overvægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det er meget normalt, at når man tager på i vægt (som man jo gør, når man bærer på et barn) at ens fødder så bliver lidt længere fordi ens vægt presser ned på fødderne. Det hørte jeg noget om i noget tema omkring overvægt :)

Seriøst? :o ej man, hvor vildt! og nederen på samme tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder voksede ikke i graviditeten med Johan og der heller ikke vokset efterfølgende.. Skal stadig bruge ekstra sål i mine sko for, at holde dem på fødderne :D Men det kan jo være, at det bliver anderledes denne her gang :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst? :o ej man, hvor vildt! og nederen på samme tid..

ja hvis man bliver overvægtig vil vægten presse ned på fødderne så de bliver længere :)

Det er bl.a. derfor at vores fødder er vokset hen over de sidste 100 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvis man bliver overvægtig vil vægten presse ned på fødderne så de bliver længere :)

Det er bl.a. derfor at vores fødder er vokset hen over de sidste 100 år :)

Men hvor meget er overvægtig? Altså jeg har taget knap 18 kg på :prik

er det nok? det er jo ikke kommet på en gang, og forsvinder forhåbentlig igen. men går ikke ud fra at mine fødder kan blive mindre igen haha :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder voksede ikke i graviditeten med Johan og der heller ikke vokset efterfølgende.. Skal stadig bruge ekstra sål i mine sko for, at holde dem på fødderne :D Men det kan jo være, at det bliver anderledes denne her gang :lolhit

Hehe, jamen altså man ved jo aldrig :lolhit

Jeg kan bare stadig ikke finde ud af om det "bare" er væske og hævelse, eller om de reelt faktisk er vokset i længden <_<

Jeg burde have målt mine fødders længde da jeg testede positivt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg op til vores bryllup tabte mig ca. 15 kg gik jeg en sko-størrelse ned (så jeg ikke kunne passe de super fede blonde brudesko jeg allerede havde købt <_< ).

Til sidst i min graviditet havde jeg store problemer med at passe mine sko, nok mest pga. væsken i mine fødder, men allerede nu her 25 dage efter fødslen har jeg ingen problemer med at være i mine sko. Jeg nåede at tage 15 kg på i graviditeten og mangler kun at tabe de sidste 2,9 kg nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg op til vores bryllup tabte mig ca. 15 kg gik jeg en sko-størrelse ned (så jeg ikke kunne passe de super fede blonde brudesko jeg allerede havde købt <_< ).

Til sidst i min graviditet havde jeg store problemer med at passe mine sko, nok mest pga. væsken i mine fødder, men allerede nu her 25 dage efter fødslen har jeg ingen problemer med at være i mine sko. Jeg nåede at tage 15 kg på i graviditeten og mangler kun at tabe de sidste 2,9 kg nu :)

Uh så er der måske håb for alle mine sko :glad

Vildt du gik en størrelse ned pga vægttab, man skulle ellers tro at størrelsen blev ved med at være den samme :)

Men man kan jo på den anden side også få fedt på fødderne :D det er sikkert det jeg har. Tvivler på at mine knogler er vokset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh så er der måske håb for alle mine sko :glad

Vildt du gik en størrelse ned pga vægttab, man skulle ellers tro at størrelsen blev ved med at være den samme :)

Men man kan jo på den anden side også få fedt på fødderne :D det er sikkert det jeg har. Tvivler på at mine knogler er vokset.

Jeg gik også en str ned da jeg tabte mig. Tror der kan sidde en del fedt på fødderne, men det lægger vi som regel ikke mærke til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik også en str ned da jeg tabte mig. Tror der kan sidde en del fedt på fødderne, men det lægger vi som regel ikke mærke til

Tror jeg satser på at jeg stadig kan passe mine vintersko efter fødslen, så skal der bare tabes nogen kilo. Ellers må jeg købe nogen nye inden sneen kommer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder hævede meget pga. vand og jeg synes stadig (over 3 måneder efter fødslen) at de virker større end før graviditeten <_< Dog kan jeg godt passe mine sko igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også meget væske i fødderne tja faktisk hele kroppen. Her knap 2,5 mdr efter kan jeg stadig ikke passe mine lækre sko. Håber det kommer med vægttabet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER