liva30

En tur på fg

6 indlæg i dette emne

Ja så blev det også til en tur på fødegangen i dag! Den ene tvilling var lige lidt for stille og jeg mærkede hende slet ikke. Men de fant med det samme hjertelyd på begge piger men hun var forsat meget stille. Så de scannede og fant ud af at det er fordi, hun ligger med ryggen ud mod min mave, og slår og sparker ind mod ryggen! Så nu er jeg helt rolig igen. Men i morgen skal jeg så komme igen, så de kan scanne dem bække to, og måle fostervand osv og også se på blodgennemstrømning i navlesnorene, så det bliver spændene at se i morgen!! Nå det blev lidt langt tak for du læste med hele vejen ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en forskrækkelse :o

Men, hvor er det dejligt at høre at der ikke var noget galt med de to små :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de holder øje med pigerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver holdt vild meget øje med dem. Scanning og læge samtale hver 14dag plus det løse! Men jeg blev både glad og lettet over at de var ok begge to!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha godt alt var godt med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været på sygehuset igen i dag. Alt ser fint ud, de er vokset fint og vejer ca 1364g og 1489g og det er meget fint! Så er der igen 14 dage til endnu en scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER