Myliona

Vågner om natten?

3 indlæg i dette emne

Camille er begyndt at vågne om natten.

Ved selvfølgelig ikke om det fortsætter, men tror det.

Troede det var min kæreste der vækkede hende i går - men i dag på samme tidspunkt, vågnede hun igen <_< Hun er IKKE færdig med at sove på det tidspunkt.

Før sov un fra 22-23 til mellem 7 og 8...

Nu sover hun fra 22-23 til 4-5.. Får en flaske, vågner lidt om, men er max oppe i 45 mins tid også sover hun igen - i dag til kl 9, i går kan jeg ikke huske hvad klokken var.. Men det tyder jo på hun sover det samme antal timer bare med en "spisepause"..

Er det mon fordi mælken ikke kan holde hende mæt så længe mere?

Kan "man gøre noget"? Tænker måske prøve allomin ekstra?

Eller skal man bare vente til hun er 4 måneder, og der begynde at give vælling? Frygter at det kan blive noget værre rod, når Christian starter i skole, da hun vågner når han tager afsted normalt, og det er jo ved 7-8 tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror det er meget normalt at de i 3 mdr alderen bliver mere sultne. Sofia har i en periode på 3 uger haft et extra nattemåltid. Hun bliver ammet, så det har betydet 3 måltider om natten i stedet for to. I den periode har hun spist fast kl 23.30, kl. 1.30 og kl. 4. Min kæreste står normalt op kl 5, men i den periode har vi vækket ham når vi ammede kl 4 og så har han stået op der for at vækkeuret ikke skulle vække os igen. Nu er hun så heldigvis lige vendt tilbage til at spise kl 1 og kl 5 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter er 8 mdr og hun har sovet igennem siden hun var 1 ½ mdr gammel... Hun er begyndt at vågne om natten...hun har så fået flaske hele tiden, men har sagtens kunne sove igennem... Jeg har prøvet at give hende vælling, men hun vil sku ikke have det... :) jeg håber også på det også bare er en periode, og jeg ved hun vågner hver nat...

men tilbage til dine spørgsmål :) det kan jo sagtens være mælken ikke kan mætte hende hele natten mere,stille og roligt får hun jo brug for mere mad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER