Guest

haft ÆL uden positiv ÆL test ???

18 indlæg i dette emne

Ih hvor jeg tror min krop spiller mig et pus!

Jeg har siden mens taget Æl tests for at finde min ægløsning. Jeg tog 2 i fredags hvor den om aften blev mere tydelig end de ellers har været, men ikke nær positiv. Men tænkte at jeg nok vil få en positiv i weekenden, men næh intet er sket :huh

jeg bemærkede dog det hersens berømte æl slim lørdag og i aftes fik jeg niv og stik i venstre æggestok :blink men øhh jeg har jo ingen positiv test haft! Men har nogen oplevet at de ikke har vist Æl ? Jeg har ikke prøvet det før, men tilgengæld oplevet to positive på en måned, hvor jeg begge gange også havde kraftige æl smerter, men det var før jeg blev gravid med William!

Men må jo bare blive ved at teste til ny mens, og når den kommer man jeg nok regne mig fremtil hvornår ÆL var.

men skulle vi have ramt æl så har vi da :hump torsdag, lørdag og søndag :P så der er da gode chancer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æl slim kan starte flere dage før æl. Mit startede 3 dage før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror da ikke det er helt skidt i hvert fald. Jeg går det også i et par dage så måske du skulle se om manden var med på en ekstra tur måske i morgen så hans levering kan samle lidt kræfter efter weekendens strabadser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mærkelige er bare jeg kun havde det der slim lørdag :huh nå må jo se hvad der sker. Hvis det var nu har vi da ihvertfald gjort vores :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min æl slim var også nærmest væk den dag jeg havde æl. Der ligger nok stadig nogle rester deroppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min æl slim var også nærmest væk den dag jeg havde æl. Der ligger nok stadig nogle rester deroppe ;)

Okay bare træls man ikke kan få en positiv æl test så jeg havde været helt sikker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ÆL slim et par dage før, og har aldrig været i tvivl om, at jeg har ÆL - men har aldrig stået med en positiv ÆL test ;) Og jeg er nu gravid med mit andet barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi ved I hvad ??? :P så tog jeg lige en æl test idag og om teststregen ikke straks kom til syne og er ligeså tydelig som kontrolstregen. YEAH JEG HAR ÆGLØSNING !!! MIN KROP FUNGERE :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha vidste det :P så er det bare held og lykke og hyg hyg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også griner af mig selv - typisk nu har man lige oprettet et indlæg ikke :P men er sku lidt stolt af min krop ligenu :gp tyder på jeg faktisk får en normal cyklus nu !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for normal cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for normal cyklus :)

NEMLIG JA :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede min æl lå i fredags. På æl testene stod der man skulle teste fra dag 11 i cyklus, så det gjorde jeg. Havde dog kun 5 test med i pakken og ingen af dem blev positive :( så jeg ved virkelig ik om min krop fungere eller jeg bare har senere æl end normalt, selvom min cykluslængde er på ca 28 dage.

Men vi :hump hver aften, så håber det giver noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede min æl lå i fredags. På æl testene stod der man skulle teste fra dag 11 i cyklus, så det gjorde jeg. Havde dog kun 5 test med i pakken og ingen af dem blev positive :( så jeg ved virkelig ik om min krop fungere eller jeg bare har senere æl end normalt, selvom min cykluslængde er på ca 28 dage.

Men vi :hump hver aften, så håber det giver noget

Din ÆL kan jo også have været kort efter mens, det kender jeg en der altid har .. derfor har jeg testet siden mens stoppede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede min æl lå i fredags. På æl testene stod der man skulle teste fra dag 11 i cyklus, så det gjorde jeg. Havde dog kun 5 test med i pakken og ingen af dem blev positive :( så jeg ved virkelig ik om min krop fungere eller jeg bare har senere æl end normalt, selvom min cykluslængde er på ca 28 dage.

Men vi :hump hver aften, så håber det giver noget

Viser en æl test ikke positiv 24-48 FØR æl? Du kan jo sagtens have æl på dag 18 fx og så vil du ikke få en positiv æl test hvis du måler 5 dage fra dag 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den kan ha ligget på alle mulige tidspunkter den dumme æl.

Gjorde jo bare som beskrevet i pakken med æl test.

Så nu :hump vi bare fordi vi kan ( men jeg sørger for det er mindst en gang hver dag) og håber at ramme noget rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i gør det hver dag kan man vist ikke forlange mere ;) ellers kan du jo tage temperatur metoden i brug fremover - selvom det selvfølgelig ikke er nødvendigt forhåbentlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo æl test viser positiv 24-48 timer før ægløsningen finder sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER