Mette

Blødningen lige efter æl?!

8 indlæg i dette emne

Er i gang ned min første cyklus efter p-pille stop så alt er jo lidt nyt. Lægen tror jeg måske har pco selvom jeg ikke er spor overvægtig (tværtimod) men har haft uregelmæssig mens tidligere. Nå men jeg får skisme fremtryllet ÆL onsdag på cyklusdag 23. Jeg er pave stolt af min lille krop. Alle tegn er der, æl slim, bumser, og temp steg pænt meget dagen efter.

Problemet er dog at jeg har blødt lidt siden... Fint lyserødt blod og ser ikke ud til at blive mindre her lørdag. Ved der kan komme pletblødning i forbindelse med æl, men ikke hele dage 3 efter, og nogen implentationsblødning er det jo heller ikke så tidligt.

Har selvfølgelig Googlet meget ;) og kan nå frem til at flere har gjort det men ingen ved hvorfor. Man burde IKKE bløde flere dage efter æl med frisk blod...

Nogen der har gjort det eller ved noget om det? Fortsætter det til mandag tror jeg jeg ringer til lægen men vil lige høre om nogen af jer har oplevet lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede det desværre også :-( men pletbløder ofte herefter p-pille stop. Havde f.Els kraftig mens der stoppede i onsdags men igår var der igen en plet blødning :-( håber den er ovre igen .. Men havde det også lige efter æl i sidste måned og så 2-3 gange mere inden mens kom ... Og den cyklus var kun på 21 dage !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder ikke sjovt! Måske jeg bare må finde mig i blødningsforstyrrelser her efter at være stoppet på p-pillerne. Mon man stadig kan blive gravid når ens blødninger er mærkelige selvom man har ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt med lidt blødningsforstyrrelser, når man lige har smidt p-pillerne - det er s....kide irriterende, men jeg tror altså ikke det forhindrer graviditet :)

Spændende, at du har smidt pillerne! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok skide irriterende altså! Øv bøv, nåede lige for en kort overgang at være stolt af min krop ;) men jaja, bare det går over igen. Og ja det er altså ret så spændende at være stoppet på pillerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her bløder jeg så det kommer i binder ! Det er f.... Irriterende . Det gør mig også nervøs. Og vil jo heller ikke sexe så ! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej er glad for det først startede dagen efter ÆL for er heller ikke voldsom glad for at blande sex og blødninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare lige haft mens så det er så irriterende! Øv altså !! Og da jeg havde brunt udflåd 5 dage inden det startede også så sexede vi ikke i to uger !!! Så nu skal det ikke drille igen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER