Audine

pinligt, håber I kan hjælpe

2 indlæg i dette emne

:blush Jahhh, det er skisme lidt tosset men, så får vi den oplevelse med :) håber I ved en masse eller har en ide om det

2 spørgsmål Op til ens ÆL. hvornår er det så man skal sexe ? Vi prøver på og om vi kan det der hver anden dag, men hvis vi ikke lige kan, hvornår er det så man lige skal der op til? Min mens. sluttet fre. d. 21 og vi gjorde det d. 22, selvfølgelig tidligt nok ved det godt -og så idag d. 25 og vi vil prøve om vi kan torsd. d. 27 også. Jeg har nok ca. ÆL. omkring d. 1/10. Hvor er det så bedst at gøre det ? lige op til eller er der en periode hvor man også er "højt" frugtbar ? eller bag efter ?

og 2: har læst man helst skal gøre det i missionær stillingen for at blive gravid, men er der ligeså stor chance hvis kvinden nu vender om med næsen ned af (ikke helt doggy style) men hvor man lægger helt ned og bliver snuppet bag fra ?? Føler alt løber ud hver gang når vi gør det sådan

Akavet og pinlige spørgsmål, håber ikke de var for akavet og direkte sorry.

Håber I kan hjælpe mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der skal vist mere til, foer det bliver akavet og pinligt her i forumwink.gif

Lad os sige, at din AEL ligger paa dag 16 efter foerste mensdag, saa er det dagene 11-17, der er gode hvad angaar a1093.gif . Medmindre du saa har tidlig AEL, saa ksla der selvfoelgelig sexes foer, og det samme, hvis AEL ligger senere. Man siger generelt at gammel saed er dovent, mens nyt og frisk er fyldt med gode cell.gif.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER