Guest

Gonal-f pen, pris

12 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig efter hvad i har givet for jeres.. På netdoktor.dk står min nem lig til 2.034,24 kr.. Ja, ved godt det varierer efter hvilken man får, ctr saldo osv :) Men er bare ude efter om den koster 2000 kr eller om vi kan nøjes med 500kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener min kostede omkring 1300-1400 kr, med rabat fra sygesikringen kom jeg af med ~ 1000 kr.

Så den er dyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vild pris sys jeg.

Jeg fik puregon pennen gratis af klinikken. Men det er jo så noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1348322030[/url]' post='311724']

Mener min kostede omkring 1300-1400 kr, med rabat fra sygesikringen kom jeg af med ~ 1000 kr.

Så den er dyr ;)

Når du siger sygesikringen er det så sygesikringskortet eller danmark?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sygesikringskortet - det samme som nu kalder ctr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt lige bonnen for mit første køb. Penen kostede 1363 kr og fik 347 retur fra ctr.

Prisen har måske også noget at gøre med hvor mange enheder der er i den, mener den var på 300 enheder.

Men det ændrer sig jo mere man skal købe, hvis det ikke lige lykkes i de første forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1348335059[/url]' post='311796']

Det er sygesikringskortet - det samme som nu kalder ctr.

Sygesikringskortet opdager man jo ikke blive trukket fra.. Ctr er den saldo man har på apoteket hvor den stiger op til 85% når du har handlet for 3100kr for at mig ar se er det to forskellige ting? :s Men kan godt være misforstår det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan tjekke prisen på medicinpriser.dk ...

men tror jeg gav 1200 for min dengang jeg fik, men er du ikke blevet tilkendt kronikertilskud?? det blev jeg da jeg var i behandling ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1348344391[/url]' post='311875']

du kan tjekke prisen på medicinpriser.dk ...

men tror jeg gav 1200 for min dengang jeg fik, men er du ikke blevet tilkendt kronikertilskud?? det blev jeg da jeg var i behandling ...

Jo det er jeg.. Men det er fordi på netdoktor.dk står der 2034 kr - det er temmelig mange penge og når jeg skal hente to til hvert forsøg så render det jo hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygesikringskortet opdager man jo ikke blive trukket fra.. Ctr er den saldo man har på apoteket hvor den stiger op til 85% når du har handlet for 3100kr for at mig ar se er det to forskellige ting? :s Men kan godt være misforstår det

Det er meget muligt at det nok er hver for sig, tænker ikke så meget over det da jeg afleverer mit sygesikringskort, din forklaring lyder som den helt rigtige.

Første gang jeg købte medicin kom jeg af med knap 1300 kr i alt, og jeg tænkte det bliver dyrt med det her i længden. Men allerede næste måned slap jeg med omkring 350 kr pga kroniker tilskud, og derefter er det jo faldet lidt mere.

Håber det giver mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

første gang jeg jeg 1600kr for en med 900..

sidste gang havde jeg fået kroniker tilskud og kom kun af med nogle og 500kr.. igen en med 900..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu hentet min første med 450 i.. 818kr slap jeg med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER