Posted February 6, 2017 Just now, Stephi-moren said: Jeg er virkelig heldig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 Eleonora er snart 4 uger og det bevidste smil er så småt begyndt at vise sig vi smelter herhjemme, ( men har svært ved at fange det på billede ) ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 7 minutes ago, Stella Nutella said: Eleonora er snart 4 uger og det bevidste smil er så småt begyndt at vise sig vi smelter herhjemme, ( men har svært ved at fange det på billede ) ! Smelte smelte smelte hvor er hun skøn sikke nogle store flotte øjne Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 10 minutes ago, Stella Nutella said: Eleonora er snart 4 uger og det bevidste smil er så småt begyndt at vise sig vi smelter herhjemme, ( men har svært ved at fange det på billede ) ! Hun smiler da med hver en fiber Hvor er hun dejlig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2017 1 minute ago, Katrinemus said: Smelte smelte smelte hvor er hun skøn sikke nogle store flotte øjne Enig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 Herman synes livet er lidt hårdt for tiden Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 1 hour ago, lollerberg said: Herman synes livet er lidt hårdt for tiden bette mand altså jeg håber, sådan han snart er frisk igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 1 minute ago, Katrinemus said: bette mand altså jeg håber, sådan han snart er frisk igen Det håber vi også. Han har fået sonde nu, så det skulle forhåbentlig give lidt fremgang Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 1 minute ago, lollerberg said: Det håber vi også. Han har fået sonde nu, så det skulle forhåbentlig give lidt fremgang Det er simpelthen ikke rimeligt at børn skal blive ramt af sådan noget rigtig god bedring med ham Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 14 minutes ago, Katrinemus said: Det er simpelthen ikke rimeligt at børn skal blive ramt af sådan noget rigtig god bedring med ham Tusind tak og nej, det er slet ikke spor fair Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 2 minutes ago, lollerberg said: Tusind tak og nej, det er slet ikke spor fair Jeg spørger af uvidenhed, men hvor længe går der før sådan rs-virus er tæmmet? Stort til jer Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 18 minutes ago, Katrinemus said: Jeg spørger af uvidenhed, men hvor længe går der før sådan rs-virus er tæmmet? Stort til jer Det ved jeg faktisk ikke. Jeg hørte en sygeplejerske snakke om at den topper på femtedagen. Herman har jo så også lungebetændelse så ved ikke hvad det betyder for længden Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 2 minutes ago, lollerberg said: Det ved jeg faktisk ikke. Jeg hørte en sygeplejerske snakke om at den topper på femtedagen. Herman har jo så også lungebetændelse så ved ikke hvad det betyder for længden Så er der nogle dage endnu ja kunne læse han også havde lungebetændelse, lille mand altså jeg glæder mig til at se et billede af ham hjemme igen og i hopla Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 2 hours ago, lollerberg said: Herman synes livet er lidt hårdt for tiden Årh god bedring med ham (og så håber jeg du har fået noget strikketøj ind ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 8 hours ago, Katrinemus said: Så er der nogle dage endnu ja kunne læse han også havde lungebetændelse, lille mand altså jeg glæder mig til at se et billede af ham hjemme igen og i hopla Jeg tror vi har toppet idag eller også så er det sonden, der batter. Han har det ihvertfald lidt bedre idag og næsten ingen feber Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 8 minutes ago, lollerberg said: Jeg tror vi har toppet idag eller også så er det sonden, der batter. Han har det ihvertfald lidt bedre idag og næsten ingen feber Det er dejligt at høre, det går den rigtige vej Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 7 hours ago, Girl Next Door said: Årh god bedring med ham (og så håber jeg du har fået noget strikketøj ind ) Tak (min mand var forbi igår ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2017 3 hours ago, lollerberg said: Tak (min mand var forbi igår ) Dygtig mand Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2017 Min lille bandit fylder 1 år på onsdag, så dette må næsten være sidste gang vi skal poste i Billeder af vores babyer Clara Isabella, som er en lille bandit og en værre bulderbasse Share this post Link to post Share on other sites