AgnetheV

Graviditetsbælte

6 indlæg i dette emne

Jeg er desværre så småt begyndt at få lidt problemer med ondt i lænden, nu hvor jeg er 30 uger henne i graviditeten og ville lige høre om andre har haft det samme problem, om de har brugt et graviditetsbælte og om det har hjulpet på smerterne eller ej?

Hvis ikke, hvad har i så gjort i stedet for at slippe for at skåne ryg og lænd mest muligt resten af den søde ventetid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte mit rigtigt meget, jeg har dette her:

serola.jpg

Det ryger til salg faktisk, da jeg ikke skal have flere bebser, så du må skrive en pm hvis du er en str. L :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var rigtig glad for mit da jeg ventede tvillingerne - det var en tung omgang til sidst, og bæltet lettede rigtig meget! :)

Så anbefalinger herfra.

Mit var anderledes end det Charlotte viser - men også til salg ^_^

Se det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde et efter samme princip som Abelka's. Det hjalp virkelig på ryggen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte mit rigtigt meget, jeg har dette her:

serola.jpg

Det ryger til salg faktisk, da jeg ikke skal have flere bebser, så du må skrive en pm hvis du er en str. L :)

Jeg var rigtig glad for mit da jeg ventede tvillingerne - det var en tung omgang til sidst, og bæltet lettede rigtig meget! :)

Så anbefalinger herfra.

Mit var anderledes end det Charlotte viser - men også til salg ^_^

Se det her

Jeg havde et efter samme princip som Abelka's. Det hjalp virkelig på ryggen

Tak for besvarelserne - de lyder jo udelukkende positive alle sammen. Hvad var det egentlig der gjorde, at i valgte lige nøjagtig den slags bælter i gjorde? Jeg har nemlig set på nogle forskellige og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg ville befinde mig bedst med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne - de lyder jo udelukkende positive alle sammen. Hvad var det egentlig der gjorde, at i valgte lige nøjagtig den slags bælter i gjorde? Jeg har nemlig set på nogle forskellige og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg ville befinde mig bedst med...

Jeg var bare SÅ træt i ryg og lænd at jeg skulle ha' lindring NU .. så jeg valgte det første jeg fandt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER