MamatilJ&M

Endnu et spørgsmål om barselsflåd

9 indlæg i dette emne

Jeg fik for 2,5 uge siden konstateret infektion i livmoderen. I tirsdag var jeg nede og blive kontrolleret, hvis man kan kalde det det. Jeg blev trykket på maven og stukket i fingeren... I stedet for gult snask var jeg begyndt at bløde igen. Men nu er det gult igen det der kommer ud af mig. Det sviger og jeg har ondt i maven konstant lidt ala mens smerter.

Men hvordan ser barselsflåd ud i længden?

Jeg har en tid til at få tjekket blodprocent i morgen ved den læge der "tjekkede" mig i tirsdags, men overvejer nu at ringe til ham den anden der konstaterede det for 2,5 uge siden og beklage mig, både om problemet men bestemt også over mit tjek...

(Må bestemt også sige jeg overvejer at skifte læge, for jeg er bestemt ikke tryg dernede)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altsaa det bliver jo gult efter det har vaeret roedt og brunt... og man kan godt have smerter. Men om det er en infektion stadigvaek, det er jo svaert at sige... unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit blev også gult, inden det stoppede helt.... jeg begyndte også at overveje om det var normalt, men nu er mit barselsflåd helt stoppet.... og jeg har også haft mens lignende smerter... men ja jeg vil ikke gøre mig klog på det...balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men har det også været noget gult tykt slimet noget? (undskyld detaljerne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er saaret, der heler....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er saaret, der heler....

Ok, tak for svar Camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER