Myliona

Flybilletter - HJÆLP!

9 indlæg i dette emne

Jeg er en ØF til at finde flybilletter.. jeg har ALDRIG fløjet før, så har aldrig bestilt billetter og ja.. ;) Har derfor KONKRET brug for hjælp!

Vi skal til Amsterdam i efterårsferien. Vi kan tidligst tage afsted d. 13 oktober, og vi skal være hjemme igen d. 21 oktober.. Vi vil gerne have 3 overnatninger dernede mindst - og max hele ugen selvføgelig ;)

Jeg fandt på et tidspunkt et sted, hvor vi kunne komme afsted og hjem for 1700 kr, for mig, min kæreste og Camille.

Men nu kan jeg ikke finde det mere.. ØF!

Vi er "ligeglade" med hvor vi skal flyve fra - Dog er Billund eller Kastrup at foretrække, da vi bor i Odense :)

Kan nogen konkret finde noget billigt til mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du var hurtig... Det var den side, men synes da bestemt ikke jeg kan finde en kombination der giver noget billigt der.. ØV!

Jeg er hurtigere end en ninja! :lol

Øv da. :( Synes ellers jeg fandt noget billigt, men det var så heller ikke til Amsterdam :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men vi tager nu nok afsted alligevel :loveshower Så længe vi kan komme afsted for under 3000 kr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men vi tager nu nok afsted alligevel :loveshower Så længe vi kan komme afsted for under 3000 kr :D

Det er vel også billigt nok alligevel? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, bare lidt øv-bøv, at hvis kæresten kunne tage fri 4 timer fra skole, kunne vi spare næsten 1000 kr <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.momondo.dk/

På den her side kan du sammenligne priser på flybilletter fra alle de forskellige hjemmesider :).

:ditto

Har brugt den side meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER