Mor til snart 3

5 dage

7 indlæg i dette emne

5 dage til termin og dagene går bare langsomt, nu må hun godt komme ud :-) Jeg har fået en igangsættelssdato den 12 hvis jeg ikke har født før. Det bliver en svær omgang denne gang for min mand har ikke mulighed for at være med til fødselen, så der er meget at tænke på med hensyn hvem skal så med hvem skal pas pigerne hvordan med at komme til sygehuset, heldigvis har jeg nogle dejlige forældre som kan hjælpe med meget :-) selvom de bor langt væk fra os.

Jeg håber det sker her i weekenden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber snart der sker noget hos dig :kram

Hvordan kan det være din mand ikke kan være hos dig? Og hvem regner du med at tage med istedet for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort kram til dig :kram

ja hvordan kan det være din mand ikke kan være med :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her krydser jeg fingre for at det sker snart, og at det går som det skal! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vestøv.. Og har samme spørgsmål angående din mands deltagelse under fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor min mand ikke kan være med et en længere historie, men for at kort så var han på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt med en som han troede var hans ven.. Han sidder varetægt for noget han ikke har gjort og den varetægt slutter først den 14 september.

Jeg regner med at min mor og svigermor skal med til fødslen mens min far passer pigerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder ikke rart, og slet ikke når det lige falder sammen med din fødsel :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER