patricia

Hvad sker der lige med følserne

4 indlæg i dette emne

Har i prøvet det?

Det ene øjeblik kan livet ikke blive mere perfekt og næste øjeblik tænker om i er det rigtige sted og om man gør det

Rigtige,

Jeg har prøvet af forklare min kæreste af jeg har meget svært ved af styre mine egne følser,og bliver meget hurtig ked af det

Og græder når noget ikke går min vej.

Hvad er det lige der sker med mig føler jeg er ved af miste forstanden.

Og jeg elsker min lille familie højere end noget andet,og det liv vi har sammen,så hvorfor sker det her for mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg sagtens kende fra da jeg var gravid. Det er alle hormonerne der kører rundt i kroppen. En ganske ganske naturlig ting med alle de følelser dr skifter fra det ene øjeblik til det andet. Og ja.... Det er meget svært for vores kære mænd at forstå. Men prøv at forklare ham det er naturligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kaldes hormoner og det bliver bedre igen - det er blot en periode du/i skal igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det er desværre de dumme hormoner du også er ramt af. Jeg kender dem fra mig selv også. Det ene øjeblik er jeg lykkelig, glad, og smilende.

Det næste øjeblik græder jeg snot :( og pludselig fra den ene dag til den anden kan jeg blive en harpe uden lige, med tårene rendende ned at kinderne samtidig med nogengange :unsure

Det er en fase, og den skal vi desværre alle sammen igennem. Så du er ikke ved at miste forstanden :kram

Et godt råd er, få så vidt muligt sat ord på, og få snakket med manden. Han kender ikke de hormoner, og ved ikke hvad de gør ved en. Så snak snak snak og give også hinanden frihed til lige at gå alene i 10 minutter når der er brug for det.

Det så vigtigt stadig at være der for hinanden også når de trælse hormoner driller.

Det er så træls at misforstå når hormonerne nogengange får en til at sige ting man reelt ikke mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER