Guest M's mor

Andre som blev syet indvendigt efter fødslen?

9 indlæg i dette emne

Min lille pige viftede lidt med hendes ene finger på vej ud og derfor havde hun kradset mig indvendigt.

Jeg blev syet fire steder i halvanden time.

Det var helt oppe, så var det i nærheden af urinrøret og så to steder på skamlæber. Har egentlig ikke oplevet nogen problemer men da jeg var til 8 ugers undersøgelse måtte lægen stoppe før vi egentlig var begyndt. for jeg havde fået en hudfold. Og det gjorde så ondt hver gang hun prøvede at komme til. Og jeg lå med tårer i øjnene.

Jeg har så fået at vide at jeg skulle komme igen når der var gået tre måneder (er nemlig kommet på ppiller så der skulle tjekkes op på det der), og så ville hun igen prøve at lave undersøgelsen.

Ved sex svier det og gør lidt ondt hvor den er, så det skal foregå ligeså stille og helst på en bestemt måde så min kæreste ikke kommer for tæt på. Faktisk har det også gjort så jeg har mistet lidt lysten til sex da jeg er bange for det gør ondt. Og vi har altså prøvet to gange så ved jo det ikke gør ondt.

Jeg skulle så i dag for første gang bruge tampon/ob, det var heller ikke ligefrem særlig sjovt. det gjorde også ondt. men spændte nok også fordi jeg frygtede det skulle gøre ondt.

Er der nogen af jer der oplevede efterfølgende de kom en hudfold og hvordan har I det med det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes HELT KLART at du skal bede om en henvisning til en gynækolog.

Hvis du har fået en hudfold, der er så generende for dig så skal det rettes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hører lægen ad. Er ikke meget for at det skal pilles ved drt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En veninde til mig hun fik også en hudfold da hun var blevet syet... Hendes og hendes kæreste kunne ikke have sex, fordi det gjorde ondt...

Hun fik det lavet om og har i dag ingen gener overhovedet...

Så for din egen skyld ville jeg helt klart få en henvisning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan foregik det med at få det lavet om? Frygter nemlig lidt hvordan det vil foregå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu tør jeg da næsten ikke tage til 8 ugers :lolhit

Lyder ikke rart, håber at gynækologen kan hjælpe dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu tør jeg da næsten ikke tage til 8 ugers :lolhit

Lyder ikke rart, håber at gynækologen kan hjælpe dig :kram2

Det er slet ikke alle det er sådan ved. Andre jeg kender har ikke haft nogen problemet.

Sygehuset lovede da jeg blev syet at der ikke ville danne sig nogen hudfolder. Men de er ikke herre over alt.

Må indrømme at hvis det kræver et større indgreb så tør jeg ikke. Har gået gennem en fødsel uden bedøvelse samt blive syet i halvanden time uden bedøvelse men mere i den stil er jeg ikke klar på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at du nok skal blive bedøvet. Alt andet er umenneskeligt. Hvorfor blev du ikke bedøvet da du blev syet? Det undrer mig! Jeg blev bedøveten kunne stadig mærke det og sagde av et par gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at du nok skal blive bedøvet. Alt andet er umenneskeligt. Hvorfor blev du ikke bedøvet da du blev syet? Det undrer mig! Jeg blev bedøveten kunne stadig mærke det og sagde av et par gange.

De lokalbedøvede mig ved skamlæber, men ikke længere inde. Men jeg synes ikke det gjorde ondt. Først til sidst efter næsten halvanden time begyndte jeg at kunne mærke det. De var også henne flere gange og spørge om jeg var okay for jeg reagerede ikke på det. Men jeg havde lige været igennem en fødsel. Alt andet var vand i forhold til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER