Sensommerbaby

Ammeplads

5 indlæg i dette emne

Talte i telefon med svigermor igår som stressede vigtigheden af at have en "ammestol" hvor man kan sidde behageligt i sit soveværelse/barneværelse og amme :unsure

Tror mest jeg havde forestillet mig at amme i sengen og i sofaen med min ammepude, det tror jeg da nok kan gå, nu hvor vi ikke har en lænestol med armlæn i soveværelset?

Er jeg den eneste der bliver mødt med alle mulige forslag- du skal da have en.... kravlegård, skråstol etc.......

Måske man bare skulle have mulighed for selv at prøve sig frem? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja..!! kravlegård bliver også anbefalet her - men det vil eg ikke have..!!! ligeledes bruger jeg ikke ammeplads osv - jeg er mere "primitiv" her anden gang.. så når folk kommer med deres velmenende råd siger jeg at vi har tjek på det.. meeen folk er mest obs på at der 5 år mellem børnene... men jeg siger det skal vi nok klare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for pokker, hvor kunne man brække sig over folks gode råd, og meninger om hvad man hellere skal gøre!

Jeg havde dog tænkt mig en stol i børneværelset/soveværelset, til at sidde i og amme, eller andre ting, det får jeg nævnt for min svigermor, -som så siger at det synes hun er dybt latterligt, for det ender med at jeg bare ammer inde i stuen! -Så jeg stod i den omvendte situation!

-Jeg er sikker på at du sagtens kan undvære en ammeplads inde i værelset, mæææn jeg vil nu gerne have en :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige præcis - man er nok nød til at finde ud a sine egne behov først.. jeg synes det er nemmere at sige fra her 2 gang... meen får d hentydningers som: er to puslepladser nødvendige - og hvorfor både bærepose og lift... osv men vi gør jo egne erfaringer.. for mit vedkommende havde jeg svært ved at sidde og amme - men har da en gyngestol i spisestuen så jeg kan sætte mig til side hvis vi spiser.. og mange ting undlader vi at købe før han er her (skråstol legetæppe legetøj osv ) fordi jeg vil se hvad han er for en en først.. min datter var ørebarn og brugte derfor mere skråstol end tæppe - men hvis han er omvendt så vil jeg ikke købe en luksus skrål men lækkert tæppe istedet fx. selvom det er svært at forestille sig hvordan livet bliver med den lille mand - så forsøger jeg at tænke praktisk og minimalistisk for ikke at købe for meget der ikke bliver brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sengen og sofaen er jeg fint tilfreds med at amme i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER