SaraLK

Må vi se børneværelset?

20 indlæg i dette emne

Tænke at det kunne være hyggeligt at se jeres værelse babyén!

Vi er ikke selv helt færdige endnu, men er godt igang!

men her er da lidt billeder!

Reolen som Mads selv har lavet.....

2012-08-04_14-31-46_814.jpg

2012-08-04_14-31-29_766.jpg

Kom frisk med jeres billeder.... også selvom i ikke er helt færdige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nææææh hvor er den fin SaraLe, og super sødt citat :loveshower .. Fungerer den som en skydedør eller, ser jeg det helt galt??

Vil med glæde lægge billeder op, meeeeen i må vente 14 dages tid, for rummet er helt tomt lige nu :rolleyes - vi kæmper på livet løs med at færdiggøre.. Men det tager tid, specielt når far arbejder og mor ikke kan male, og ryggen i øvrigt vil holde flere pauser end hovedet synes er ok :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et billede af puslepladsen, vi har endnu ikke et rum til lille manden.. Men det kommer jo snart ;)

Men her et billede af puslepladsen jeg har fikset sammen til baby "sveinur" ;)

IMG_0720.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flotte værelser/ pusleværelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtigt hyggeligt ud!!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææææh hvor er den fin SaraLe, og super sødt citat :loveshower .. Fungerer den som en skydedør eller, ser jeg det helt galt??

Vil med glæde lægge billeder op, meeeeen i må vente 14 dages tid, for rummet er helt tomt lige nu :rolleyes - vi kæmper på livet løs med at færdiggøre.. Men det tager tid, specielt når far arbejder og mor ikke kan male, og ryggen i øvrigt vil holde flere pauser end hovedet synes er ok :whistling

Hullet med den store ramme omkring, var oprindelig tænkt til mit 32" fjernsyn.... men da den er rykket ind i soveværelset, var vi jo nødt til at finde på noget genialt (synes vi selv) så vi ikke var nødt til at skille det hele ad, så Mads har sat en plade ind i hullet, malet den og har så derefter sat de rammelister på, som så er til billeder, skilte osv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hullet med den store ramme omkring, var oprindelig tænkt til mit 32" fjernsyn.... men da den er rykket ind i soveværelset, var vi jo nødt til at finde på noget genialt (synes vi selv) så vi ikke var nødt til at skille det hele ad, så Mads har sat en plade ind i hullet, malet den og har så derefter sat de rammelister på, som så er til billeder, skilte osv....

ahaaaa, flot måde at fikse det på i hvertfald :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din pusleplads fin Majkenhall, og praktisk lille... :yay

Jeg har lige samlet vores stokke puslebord inde i stuen, (i meeeega opgivende varme <_< ) for så at erfare at det er for bredt til at komme gennem dørene... Maaaaanner det er et stoooort puslebord!

Nu gider jeg ikke lave noget som helst resten af dagen :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ahaaaa, flot måde at fikse det på i hvertfald :D

Synes også det er blevet fint.... nu mangler jeg bare at manden min vil flytte den kæmpe-madras der ligger på gulvet derinde, så jeg kan komme videre i mit "redebyggeri" tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din pusleplads fin Majkenhall, og praktisk lille... :yay

Jeg har lige samlet vores stokke puslebord inde i stuen, (i meeeega opgivende varme <_< ) for så at erfare at det er for bredt til at komme gennem dørene... Maaaaanner det er et stoooort puslebord!

Nu gider jeg ikke lave noget som helst resten af dagen :numse

ville ønske jeg havde læst det her - har nu samme problem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået rykket lidt rundt og sat Fisters seng ind i soveværelset (der er dælme ikke meget plads).

Så foreløbigt ser hans eget værelse sådan ud - i hvert fald så længe han sover inde hos os. Synes selv det er blevet ret godt.

post-4469-090272100 1345895372_thumb.jpg

post-4469-008051300 1345895385_thumb.jpg

Værelset var vores kontor/ekstrarum før, så vi har stadig fjernsynet hængende (et champions league-kompromis med manden i sin tid, fårk der var meget fodbold i stuen) og vores dyrebilleder har også fået lov at blive hængende. Jeg elsker den gorilla.

Har fået "samlet" voksiposen i dag og, barneovognen er ready. Og så har jeg lige set linket som miss.tang har lagt ind i gravid-tråden. Rimeligt irriterende at kunne se sit helt opløste ansigt spejle sig i computerskærmen. Godt jeg er alene hjemme <_< Hvor er det bare nogle små, uskyldige, åbne vidundere vi har i maven - de skal passes godt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået rykket lidt rundt og sat Fisters seng ind i soveværelset (der er dælme ikke meget plads).

Så foreløbigt ser hans eget værelse sådan ud - i hvert fald så længe han sover inde hos os. Synes selv det er blevet ret godt.

post-4469-090272100 1345895372_thumb.jpg

post-4469-008051300 1345895385_thumb.jpg

Værelset var vores kontor/ekstrarum før, så vi har stadig fjernsynet hængende (et champions league-kompromis med manden i sin tid, fårk der var meget fodbold i stuen) og vores dyrebilleder har også fået lov at blive hængende. Jeg elsker den gorilla.

Har fået "samlet" voksiposen i dag og, barneovognen er ready. Og så har jeg lige set linket som miss.tang har lagt ind i gravid-tråden. Rimeligt irriterende at kunne se sit helt opløste ansigt spejle sig i computerskærmen. Godt jeg er alene hjemme <_< Hvor er det bare nogle små, uskyldige, åbne vidundere vi har i maven - de skal passes godt på.

Der er sket lidt siden jeg sidst så værelset :)

De der wallstickers er mega fede, hvor er de fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er dejligt at få ryddet sådan rigtigt op derinde.

Wallstickers er fra allstickers og var ganske nemme at have med at gøre. Vi har også nogle fjollede fugle ude i gangen, som jeg købte på The Wall Company i sin tid. De har også mange cool, syns jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg sat sengeranden på...med en del knurren og svedetur da irritationen blev for stor ;-)

Har sku da ingen anelse hvordan sådan møg monteres korrekt...hvor er den brugsanvisning jeg mangler ;-)

Elsker at gå ind på det værelse og kigge men tror jeg lader manden gøre de praktiske ting ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi ved at være færdige med soveværelse/babyværelse... Og her kommer lidt billeder af vores babykrog! :D

d239f5d5.jpg

df8e0eb2.jpg

a04686ab.jpg

Det sidste billede er for at vise lidt af mit projekt-glimmervæg, som lykkedes nogenlunde, det er dog svært at fange på billeder! <_<

Første gang jeg prøver at lægge billeder ind, -så bær over hvis det ikke fungerede... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiin babykrog!! Sød ugleuro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin babykrog :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser superhyggeligt ud rusternille:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER