Tinakp

Tinakp's krea-tråd

60 indlæg i dette emne

Ih hvor blev det altså fint :) har altid været vild med dine billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej jeg havde slet ikke opfanget at du var blevet gravid Louise!!! Ej hvor er det stort at både dig og Anita og Maria er gravide nu! Hvor er det bare dejligt for jer - håber også at I får lov til gå tiden ud, men I ved jo om nogen at man ikke skal tage noget for givet. Jeg ville gerne følges ad igen, det kunne hyggeligt, men jeg tror desværre at min fornuftige mand mener at vi skal vente lidt endnu...

Jamen skal vi ikke bare aftale, at der indtil videre ligger en bestilling til din nevø (dato for levering?) og så giver du besked med den til jeres lillebrøster på et senere tidspunkt?

Det er ret nyt, så som sagt kan det jo gå begge veje. Men tak :kiss

Jeg sender dig lige en SMS/PM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor blev det altså fint :) har altid været vild med dine billeder :loveshower

Mange tak vinni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var lige præcis noget andet, da jeg gik og ventede på at Elin skulle dukke op - det var nemlig go tidsfordriv. Men det er nu også fedt at sidde med det, når man føler tiden er til det. Så kan det være ganske afstressende...

Kunne du seriøst godt tænke dig sådan en til Lasse? For så må vi jo prøve at finde ud af noget - hvis du gerne vil? Hvornår er det nu Lasse fylder 2 år?

Ja da - han er så vild med traktor osv. Så jeg vil lige snakke med manden om hvad han synes. Lasse har seriøst intet på sine vægge synes jeg eller også er det kedeligt.

Han blir 2 år 29/6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da - han er så vild med traktor osv. Så jeg vil lige snakke med manden om hvad han synes. Lasse har seriøst intet på sine vægge synes jeg eller også er det kedeligt.

Han blir 2 år 29/6.

Du skal da bare selv i gang med at være kreativ! Og ellers siger du bare til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw det er længe siden at der er sket noget herinde....

Nu vil jeg lige ligge noget lidt anderledes ud... Det er til min svogers 40 års fødselsdag

Det er fordi han ønsker dig penge til EN bestemt ting - kan i mon gætte hvad det er ud fra disse billeder?

Så er det meningen at der på en eller anden måde skal penge ind i stuen - jeg har ik helt fundet ud af endnu hvordan...

Stuen er ik helt færdig endnu. Der skal lidt billeder osv op på væggene...

pPMBfkb.jpg

zbhl3YO.jpg

wkeXfVv.jpg

UHRVB0a.jpg

wosF0VF.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er den skæg :D Er det en fancy designerstol, han ønsker sig penge til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er den skæg :D Er det en fancy designerstol, han ønsker sig penge til?

Rigtig gættet! Flot Mette! Og ja det er en meget fancy og meget dyr lænestol til 30.000 kr...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Faaaancy! Og nydelig i minimodel ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER