GBP86

Sidste scanning

9 indlæg i dette emne

Så skal vi til sidste scanning midt på ugen, og glæder mig vildt meget til at se bebs igen. Og få tjekket igen at alt er præcist som det skal være.

Har ingen bekymring om at hun er andet end helt perfekt. :-)

Der er dog den lille bitte ting som nager mig...til vores 20ugers scanning nåede trunten et split sekund at sætte bagdelen på scanneren, og det fik hende der scannede til at sige at det var en lille pige vi ventede. Men det gik så hurtigt så hun nåede ikke at tage billed af det.

Så vi har intet andet bevis på hun er pige end det split sekund vi så til scanningen...så håber virkelig hun er en lille engel, og viser hun stadig er pige næste gang....

Dreng er også hjertelig velkommen men SHIT hvor får vi travlt med at købe nyt tøj m.m....;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, kan altså godt forstå at du tænker sådan. Især når i kun har haft et øjeblik til at tjekke. Vi har set tydeligt at fister er en dreng tre gange og alligevel sku jeg liiiige tjekke til MD og 3D. Men nu er jeg ikke i tvivl.

Pøjpøj med scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende om hende der scannede jer sidst har ret.. Hehe - ja, i får vel travlt med at købe nyt, skulle det vise sig at være en dreng ;)

Håber det bliver en skøn scanning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha bliver spændende om det er en pige , er jeg sikker på det er :loveshower

Jeg har også fået bekræftet op til flere gange det er en prinsesse i vente som rosin i pølse enden :yay

men drenge er jo dejlige, jeg har jo 5 stk. :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh...så er det i dag vi skal til scanning. Ihh hvor jeg glæder mig, samtidig med at være skide nervøs...:-)

Drømte om min lille perfekte baby i nat, åh hvor vil jeg gerne snart møde hende og kysse på hende...frygteligt at man kan være SÅ forelsket i et menneske man end ik har set :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm...stædig lille trunte...hun var helt perfekt og fulgte kurven med alt...men valgte dog at holde benene samlet. Så om hun stadig er en pige om en måned får vi så at se ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en scanning der viste at alt er som det skal være :loveshower Men træls at hun ikke vil vise om hun rent faktisk er en pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super alt var okay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER