issa

NeoNate babyalarm, BC5000A.

5 indlæg i dette emne

Jeg havde efter langtids søgen endelig vurderet mig frem til at NeoNate babyalarm, BC5000A var den rigtige babyalarm for os. Men Men Men nu er jeg meget i tvivl om der er en fejl i dem, da batterierne løber tør for strøm efter 2 dage med nattebrug og 1 gang lur (dvs i alt er de tændt 16 timer på 3 dage). Jeg havde Nova til min første dreng og kan huske at jeg ladede dem op ca hver 14 dag, så jeg har prøvet at se om jeg kan finde information om time antallet de skal kunne bruges før de skal genoplades men har ikke kunne finde dem. øv.

Jeg har købt dem i Elgiganten så jeg ringede til dem og forhørte mig, men som det tit er med disse butikker er standardsvaret at "det er normalt" uden personen på nogen måder virke som op de har læst specifikationerne igennem inden de svare. Samtidig skulle jeg forvente en ventetid på 3 uger hvis jeg valgte at sende dem ind til reparation. <_<

Så nu vil jeg meget gerne høre om der er nogen der ligeledes har disse alarmer og om jeres også skal lades op så ofte? (Jeg vil nemlig helst ikke sende dem ind og undvære dem i 3 uger hvis dette er normalen for deres batterier).

På forhånd tak for hjælpen,

Issa

(der sad hele søndagen i vindueskarmen og luret på hver en bevægelse, da der ikke var mere batteri på alarmen :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan de ikke sidde i strøm om natten - de virker vel stadig mens de sidder dér? Det regner jeg med vores skal (også Neo Nate) de bruger jo meget batteri på displayet så jeg regner med at de ikke er så lang tids pålidelige :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de virker når de sidder i opladeren om natten (det er det vi gør nu) men da jeg en enkelt nat ikke havde sat dem i opladeren endte jeg i vindueskarmen hos nogle venner for så var de allerede tomme (dvs den ene var). Tænker bare at det er lidt besværligt at man skal sætte dem i hver aften - det blir jo nok en vane på et tidspunkt - men kan det virkeligt være rigtigt? Tænker også at det kan da ikke være sundt for batteriet, men indrømmer at jeg ikke ved så meget om det andet end at have læst at mobiltelefoner ikke har godt at sidde i oplader hele tiden.

I så tilfælde skal man så også have opladere med hvis man skal på weekend besøg osv, man har jo en masse andre ting man allerede skal huske eller jeg har lange lister :whistling Så hvis man kunne undgå at have mere med ville jeg være glad.

Dertil kommer at jeg kan huske at der gik meget længere tid med de gamle nova alarmer som har samme information på displayet (men som så har kortere rækkevide, mere stråling mm) Så er virkelig i tvivl om det er rigtigt at de ikke holder batteri længere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas jeg ved det faktisk ikke. Men hvor undersøger man det ellers. Kan man Google det måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke komme med et klogt svar. Men hvis du kan vente en lille uges tid skal jeg nok teste fra næste opladning hvor længe vores neonate lever :-) men tror faktisk den er god nok. For det er ikke voldsom god holdbarhed de har på strøm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER