bien

dagpleje

5 indlæg i dette emne

hvad skal de have med i dagpleje... Min datter er kun 6,5 mdr når hun starter i DP, så det er jo rimelig tidligt... På det tidspunkt kan hun jo ikke kravle rundt på jorden og sådan noget, så tænker lidt det ikke er nødvendigt med regntøj endnu...

Hvad giver i jeres med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal jo have et kontakt møde på et tidspunkt inden start så snak med hende om det, hvad hun gør når de andre leger ude osv. din dagplejemor vil ikke begrænse de andre børns udfoldelses muligheder fordi dit barn ikke har det rette udstyr med, det vil ikke være fair, derfor tror jeg du skal regne med at have det samme med som de andre børn der er ældre skal have med, altså også regntøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jo heller ikke med at begrænse de andres udfoldelse,for selvfølgelig skal hun ikke det...men hun kan jo ikke rende rundt ude på græsset hvis det regner, da hun ikke kan kravle eller gå endnu... det var mere derfor jeg ikke mener regntøj er nødvendigt endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig rigtig nok, men hun kan måske godt sidde - ellers kan hun snart? Jeg kan se i Majas vuggestue - da hun gik der - at alle børnene var ude, uanset om de kunne kravle eller ej. Så sad de bare i græsset eller sandkassen - og det kan man blive mindst lige så våd og snavset af som når man kan gå eller kravle :)

Ja okay, det havde jeg ikke lige tænkt på...Vi må se hvad DP siger...kan jo være vi får en lille liste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde vi da Maja startede i vuggestue :) Ellers kan dp sikkert hjælpe jer med at lave en :)

ja mon dog ikke..vi ser hvad der sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER