7 indlæg i dette emne

Da min kondi er værre end en på 80 år, og vi bor et godt stykke fra mit arbejde - og nok endnu længere hvis vi flytter, ved jeg at jeg aldrig bliver en der kommer til at cykle på arbejde.

Men så var det at svigermor havde fået en el cykle, og jeg må faktisk tilstå at den var nem og skøn at cykle på. Så nu er jeg begyndt at overveje sådan en. Men det er faktisk mange penge for sådan en! <_<

Så piger, er der nogen af jer der har en, der kan fortælle fordele og ulemper.

Er i glade for jeres? Får i brugt den? Købte i den billigste i kunne finde, eller brugte i lidt mere og købte en lidt dyrere model?

Kom glad og fortæl jeres erfaringer, så jeg kan finde ud af om det er noget jeg gider bruge min opsparing på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har ikke selv en, men kender nogen som har den, og de bruger den netop fordi der er el/hjælp til at komme af sted.

Men det er noget med at de er ret pebret, og man skal hellere give lidt ekstra og få en ordentlig en...

Der hvor jeg arbejdede inden jeg blev assistent, havde vi en sofacykel med elmotor. Der kunne vi så cykle rundt med beboerne... Jeg kunne bare ikke finde ud af at tænde for elmotoren, så endte med at cykle med beboerne, hvilket var temmelig hårdt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er pænt dyre. De billigste jeg har fundet er 5000 kr Men ved jeg aldrig får cyklet uden, så måske jeg bare skulle gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis økonomien er til at smide så mange penge efter en cykel, så synes jeg det ville være en god investering, for sandsynligheden for, at man kommer ud på den er noget større end på en almindelig cykel.

Jeg har en motionscykel stående i stuen :) den bruger jeg periodisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen økonomien er til det. Ville aldrig overveje sådan en dyr ting, hvis ikke jeg havde penge til det ;) Men jeg ved ikke om jeg bliver for nærrig ;)

Kunne virkelig godt bruge nogle erfaringer fra nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Politiken har haft nogle artikler om elcykler, så jeg ved ikke om en Google søgning på elcykler og Politiken kan give dig nogle informationer du ikke allerede har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en ladcykel med el når jeg bliver 'rig' ;)

Så kan jeg nemlig komme på længere ture med dagplejebørnene end bare gåture med klapvogn.

Den jeg har kig på er fra Holland - måske uden for DK har gode tilbud på alm. el-cykler?

Jeg giver ekstra for at få en super god og holdbar i stedet for 'Bilka-kvalitet'. Jeg tror på at pris og kvalitet hænger sammen på cykelfronten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER