MamatilJ&M

Har du lyst til at deltage i et forskningsprojekt?

30 indlæg i dette emne

Hov, jeg troede det var din veninde hende jordemoderen :P Men hun var i hvert fald rigtig rar :)

Næh slet ikke. Kender hende slet ikke. Tænkte bare igår, at når jeg nu ikke ville køre derop, kunne jeg prøve at hjælpe med et opslag i stedet for :) For en god sags tjeneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh slet ikke. Kender hende slet ikke. Tænkte bare igår, at når jeg nu ikke ville køre derop, kunne jeg prøve at hjælpe med et opslag i stedet for :) For en god sags tjeneste :)

Det var også en god idé :) Jeg er glad for at jeg var med, og hun var glad for at jeg kunne komme. Så det var ren win-win :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det var en god oplevelse :)

Jeg glæder mig i hvert fald til jeg skal derop på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør de ved en? Jeg bor i aalborg og er 30+2 så jeg k ond faktisk godt deltage, men vil da gerne vide hvad der skal ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør de ved en? Jeg bor i aalborg og er 30+2 så jeg k ond faktisk godt deltage, men vil da gerne vide hvad der skal ske :)

Man kommer ind i sådan et sjovt lydtæt rum (jeg synes det var lidt fascinerende - det er sådan med "puder" på væggene og i loftet), og så bliver man først scannet. Ikke sådan at man ser baby dog, det er vist blodbaner hun kigger efter. Og så får man sådan nogle mikrofondimser tapet på maven (først en på den ene side, og så en på den anden side), som optager lyd, mens du trækker vejret. Det er meget harmløst, det gør ikke ondt, og er ikke spor farligt :) Og de er rigtig søde. :) Hvis de har tid (det havde de desværre ikke ved mig) vil de måske gerne sætte flere af de der mikrofoner på dig og lytte i lidt længere tid, men det kan man bare sige nej til, hvis man ikke vil. Jeg ville gerne, men deres tidsplan var skredet, så de kunne ikke nå det. :)

Jeg synes det var en god oplevelse, og det var da også en dejlig bonus lige at få bekræftet endnu engang at babyen havde det godt :biglove (Altså ikke at hun laver gennemscanning eller noget, men hun ville jo opdage, hvis pulsen eller hjertelyden var forkert...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER