Barbamama

Club 40+

3 indlæg i dette emne

Ja, lad os starte en lille klub. Jeg ved, at vi pt. må være i hvert fald to "medlemmer" der er 40+, men er der mon flere fra juligruppen, der har nået termin uden at føde? Ellers kommer det måske ;)

Hvordan har I det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt indrømme, at jeg synes idag er en MÆRKELIG dag, og at jeg egentlig bare gerne vil have den overstået, hvis jeg ikke snart går i fødsel... Jeg ved jo godt, at terminsdatoen bare er en slags gennemsnit, men jeg har bare tendens til at hænge mig i tal og datoer, så går og "planlægger" hvad klokkeslet jeg begynder at få veer. Som om jeg har en ski' indflydelse på det :rolleyes

Og er både spændt og vemodig... Og nok mest af alt nervøs og bange faktisk :( Er altså ikke helt god til ikke at have kontrol. :unsure Hvis jeg så bare gik i fødsel, så vidste jeg, at det var NU der skete noget. Men lige nu går jeg bare, og ved ikke om jeg skal skynde mig at lave nogle "Mette-ting" eller om jeg lige så godt kan tage det med ro, fordi der alligevel er lææææænge til :unsure

Og jeg kan slet ikke overskue min telefon. Min omgangskreds har været ENORMT søde til ikke at lave "Er du i fødsel nu?????"-finterne, men jeg frygter alligevel opringninger og sms'er, hvor jeg skal forklare, at der kan gå lang tid endnu, men at jeg også håber at det er snart... Kan ikke rigtig overskue det... Tror jeg har det meget bedre imorgen. Uanset om jeg har født eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også melde mig ind i klubben :balloon Havde termin i fredags og det lader ikke til, at der snart sker noget. Vil egentlig gerne have det overstået og alligevel ikke da jeg ikke er helt sikker på, hvad jeg ønsker mig mht oplevelsen af at føde, da det jo er første gang :unsure Ved ik rigtig om jeg skal gå i gang med noget for er der længe til eller kommer hun ud om lidt :blush

Famile og venner sms'er og ringer konstant :gal Hvis jeg ikke ringer eller skriver tilbage med det samme, tror de, jeg er i fødsel. Hvis jeg ringer af mig selv, tror de, jeg er i fødsel. Hvad pokker skal man gøre :huh

Jeg frygter fødslen lidt, for jeg er bestemt ikke god til smerte og hospitaler :( En anden bekymring er, at der kommer nogen og lige vil kigge til os, når jeg har født og ikke respekterer, de skal vente, til vi er klar. Det er jo svært at holde hemmeligt, når der hele tiden er én, der ringer :prik De mener det godt, men jeg vil så gerne lige have lidt tid bare os tre :)

Bare hun snart ville komme ud. Jeg glæder mig sådan til at se hende!! :kuller

Sender :bd til dem der kan bruge det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER