pigebørn

Mmmmm, 3 lækre mænd der kæmpede om min gunst....

2 indlæg i dette emne

Vi holder sommerferie og i dag er det mig som har morgen-tjansen - pigerne er netop vågnet her 7.30 og alligevel sukker jeg efter "bare lige 10 min. mere"...... de vækkede mig nemlig lige i den skønneste drøm :7himmel

Tænk engang, en drøm, hvor 3 skønne, lækre mænd kæmpede om min gunst - den ene var min mand, den anden var Patrick Dempsey (mums) og den sidste var en super-lækker brandmand med de mest vidunderlige nøddebrune øjne og et fræk smil og endnu frækkere tankegang :)

De skulle gennem en konkurrence, hvor min mand skulle redde mig fra at drukne (hvilket han selvfølgelig klarede til UG med kryds og slange :loveyou ), Patrick Dempsey skulle danse for mig (men det blev ikke til noget alligevel for han måtte løbe i sidste øjeblik fordi han skulle have Dr. House ansat :lolhit ) og så vågnede jeg lige som den ukendte brandmand skulle til at indrette mit soveværelse :P

Det kunne ellers have været sjovt at se hvem jeg havde valgt :loveshower: - jeg var i hvert fald vildt skuffet over ikke at se hvordan mit soveværelse skulle indrettes..... men omvendt havde det måske heller ikke været det fedeste hvis jeg havde valgt en anden end min mand :whistling

Hvis der er nogen drømmetydere herinde, så er I velkomne til at slå jer løs :) - og ellers kunne det da være sjovt at høre hvad I andre har drømt i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæ hæ Nice alligevel - desværre har jeg haft en drømmeløs nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER