issa

negle

4 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder skal man klippe dem eller nulre dem af?

Jeg syntes at kunne huske at ved min første fik jeg at vide at man skulle nulre dem af og endelig ikke måtte klippe.

Men men men syntes altså at de sidder pænt fast på den bette. De er lange nu og da jeg prøvede at nulre tomlen så knækkede den for langt nede i neglen <_<

Og måske jeg slet ikke husker rigtigt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik af vide af sundhedsplejersken at jeg gerne måtte klippe dem af... På det tidspunkt var den bette ca. 2 uger... Jeg var nemlig ikke så syg i at skulle kaste mig ud i at nulre noget som helst af... Jeg skulle bare være meget omhyggelig med ikke at klippe for langt ned... Hun sagde at man kunne gøre det hvis de sov i ens arm.. Så holde deres hånd op sådan at du kigger på håndfladen... Klip neglene til sådan at du lige netop ikke kan skimte dem når du holder hånden op... Ved ikke om det var forståeligt skrevet? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik af vide af sundhedsplejersken at jeg gerne måtte klippe dem af... På det tidspunkt var den bette ca. 2 uger... Jeg var nemlig ikke så syg i at skulle kaste mig ud i at nulre noget som helst af... Jeg skulle bare være meget omhyggelig med ikke at klippe for langt ned... Hun sagde at man kunne gøre det hvis de sov i ens arm.. Så holde deres hånd op sådan at du kigger på håndfladen... Klip neglene til sådan at du lige netop ikke kan skimte dem når du holder hånden op... Ved ikke om det var forståeligt skrevet? :rolleyes

mange tak og jo kan godt forstå dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super... jeg er ikke så god til at formulere mig på skrift desværre! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER