Barbamama

Gave til manden

37 indlæg i dette emne

Hehe, her er endnu en "Hvad skal jeg give min mand?"-tråd! Og jeg er nok lidt besværlig :whistling Og tænker meget over tingene :blush Måske kan I hjælpe mig med at "sortere" i tankerne. :blush

Jeg er faktisk ikke 100% sikker på, at jeg giver ham noget... Men jeg har lyst til det. Æhmm...

Vi har 1 års bryllupsdag på mandag. ( :loveshower ) Men jeg har sagt (og mener oprigtigt) at jeg IKKE synes, at vi skal give hinanden gaver i den anledning! Dels fordi jeg ikke er så glad for princippet med at man skal give hinanden gaver fordi det lige er en bestemt dato, og dels fordi det er så tæt på min termin, at jeg tænker at det sikkert nemt "drukner" i baby :7himmel Men jeg har alligevel lyst til at give min mand en gave... Måske også sådan lidt for at sige tak fordi han har været så fantastisk både i graviditeten og egentlig i det hele taget :biglove Så overvejer lidt at give ham noget dagen inden eller dagen efter eller sådan noget, som sådan en "lidt bryllupsdag-og så alligevel ikke-men bare fordi du er så dejlig"-agtig...

Men han er evigt svær at købe gaver til. Og på et eller andet plan tror jeg hellere at han ser, at jeg bruger mine penge på baby, på ting vi kan lave sammen eller at jeg simpelthen sparer dem sammen... Men nu har jo altså LYST til at give ham en gave!

Men hvad skal jeg så give? Hvis jeg altså skal give noget... Jeg VED, at han ønsker sig sådan en køkkenmaskine. Den vil han rigtig gerne have. MEN, den har jeg sådan semi-lovet ham at han får i fødselsdagsgave (han bliver 30 til september - også pokkers at han er "stort gavefortjent" flere gange lige i rap :lol), og det vil jeg egentlig gerne stå ved, så har ikke lyst til at give ham den på forhånd. Ikke mindst fordi jeg har sagt til ham, at han skal finde ud af PRÆCIS hvilken slags han vil have, og det har han ikke gjort endnu, for det er jo først aktuelt i september... Han er også meget glad for Metallica, men fik desværre ikke biletter til ham til koncerten og det er jo lissom for sent nu... Og så er han glad for sin playstation, men jeg aner ikke, hvad han kunne ønske sig til den, og hvis han mangler noget i "computerspilsgenren" så plejer han bare at købe det selv...

Jeg overvejer:

- En smartbox med "Action" med henblik på at han kan få en prøvetur i en ferrari... Han er ret glad for biler. Det er nok mest formel 1 han går op i, men jeg tror gerne at han vil køre ferrari også. Den koster 1099, og det passer meget godt med det "budget" jeg havde forestillet mig. Det er så godt nok i Århus, men Århus er jo ikke MEGA langt væk fra Aalborg, så jeg tænker at det går. Måske kunne vi endda lave en familietur ud af det, hvor "konen og sønnike" tager med ud og ser "farmand" køre i flot bil, og så får noget godt at spise sammen bagefter? :biglove MEN... Sådan en køretur er kun på 15 min. Jeg ved ikke... Jeg synes bare det lyder lidt fesent? :blink Vil han mon overhovedet synes det er fedt? Jeg kan heller ikke finde ud af, om det virker "fladt" med en oplevelsesgave lige op til at man bliver far, som jo nok er en NOGET større oplevelse... På den anden side er det måske rart at have en "drengerøvsoplevelse" i baghånden når man står som nybagt far midt i bleer og babyskrål? Der er også mulig for andre oplevelser i den der action pakke, men jeg tror faktisk at bilerne lokker mest... Er det forresten for upersonligt bare at give sådan en "kasse"? :unsure

- Tøj. Slet ikke så "fedt" som action-gavekortet, men det stemmer så bedre overens med, at han jo faktisk ikke rigtig skulle have haft en gave. Han har før sagt, at han syne jeg har givet ham for "store" gaver og tøj kan han da i hvert fald ikke blive forlegen over, det er tilpas "low key". Og det er lidt tid siden at han har fået noget nyt og lækkert. Men helt ærligt, så har jeg lidt svært ved at overskue at transportere mit gravide korpus rundt i smarte herretøjsforretninger :whistling Og selvom det er noget tid siden, at han har fået nyt tøj, så har han faktisk stadig altid noget pænt at tage på...

- Smartbox med et weekendophold til os begge inkl. mad. Det vil han helt sikkert blive glad for. Også meget romantisk når det nu halvvejs er i anledning af bryllupsdagen. Og det er nemt. Men det har bare lidt lange udsigter at få det brugt, når jeg helst ikke vil have bebsen passet en hel nat før TIDLIGST når han er 6 mdr, og nok egentlig først når han er et års tid. Så det passer faktisk bedre som gave til næste år :rolleyes

- Værktøj. Måske ikke en reel overvejelse, da jeg ved NADA om værktøj og om hvad han kunne ønske sig. Men han er jo en handyman, så han kunne sikkert nok synes at et eller andet "gear" ville være fedt.

Jeg har nok på forhånd droppet:

- Smykker. Han ville se skidegodt ud med en guldarmlænke, og jeg elsker tanken om at det er en "varig" gave, men jeg har bare ikke råd, og jeg tror heller ikke, at det vil interessere ham ret meget. Samme med et flot ur. Læderarmbånd og sølvting er billigere og jeg synes de er flotte, men jeg tror ikke at det er "ham" og i det hele taget tror jeg bare han er lidt "ligeglad" med smykker.

- Duftvand. Det interesserer ham ikke så meget. Han har noget, men det er mere sådan en "praktisk" ting for ham. Andet "spa-agtigt" er også rimeligt udelukket, han kan ikke tåle ret meget af sådan nogle forkælelsesprodukter...

- Noget babyagtigt. Det skal være en gave til HAM, så har ikke lyst til noget med far-bøger eller andet i den dur...

ARGH, jeg kan mærke at jeg overtænker det her :lolhit Vil jo bare gerne glæde ham, uden at det bliver akavet. :unsure

Er der nogen, der gider give mig et gok i nøden og sige, hvad jeg skal gøre? :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså..... Jeg har begavet min kære mand med både en kør-selv ferrari tur, og en tur i en Formel 1 simulator...... begge dele taler han stadig om i dag. Og han var MEGET begejstret, både da han fik gaverne, og under oplevelserne.....

Jeg købte begge dele HER og synes de har mange forskellige fede oplevelser.....

Hvis han er bare en smule biltosset så vil det være en succes! :)

Og nu ved jeg ikke om han spiller Formel 1 på sin PlayStation, men hvis han gør vil han få endnu mere ud af F1 simulatoren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså..... Jeg har begavet min kære mand med både en kør-selv ferrari tur, og en tur i en Formel 1 simulator...... begge dele taler han stadig om i dag. Og han var MEGET begejstret, både da han fik gaverne, og under oplevelserne.....

Jeg købte begge dele HER og synes de har mange forskellige fede oplevelser.....

Hvis han er bare en smule biltosset så vil det være en succes! :)

Og nu ved jeg ikke om han spiller Formel 1 på sin PlayStation, men hvis han gør vil han få endnu mere ud af F1 simulatoren :)

Jamen han er helt klart biltosset... Han spiller ikke Formel 1 på playstation (men det kunne måske også være en gaveidé? :help)

Og hold da op, der er mange forskellige muligheder på den hjemmeside!! Vil du fortælle nærmere, hvilken en af oplevelserne, din mand fik? Eller hvordan det sådan var? Hvor lang tid han kørte f.eks.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også på farari kørslen, eller et weekendophold (i lån vel godt tage lille manden med?). Herhjemme er smartboxes bare et hit, vi har 4 til at ligge, som vi bruger når vi har brug for lidt input i forholdet. I år kommer vi fx ikke på ferie, men så bruger vi vores oplevelses gaver spredt ud over uge 29 så vi føler der sker noget alligevel!

Jeg syntes ikke det er upersonligt, faktisk snarere tvært imod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han er helt klart biltosset... Han spiller ikke Formel 1 på playstation (men det kunne måske også være en gaveidé? :help)

Og hold da op, der er mange forskellige muligheder på den hjemmeside!! Vil du fortælle nærmere, hvilken en af oplevelserne, din mand fik? Eller hvordan det sådan var? Hvor lang tid han kørte f.eks.?

Ja, der er nemlig rigtig mange fede ting....... :loveshower

Altså min mand er helt væk i det der F1 til xbox! Og ved den også er til PlayStation :) (måske kunne man lave en kombiløsning, hvor han får både spillet, og en tur i simulator? Simulatoren bruger nemlig det samme spil, så det er klart en fordel at kende det på forhånd)

Han fik sådan en tur på en time, og han kom ikke til at kede sig.... Men jeg tror nu også en halv time giver nok til at man føler man har fået noget ud af det.

Det er ikke sådan vildt hi-tech, selve den "bil" man sidder i..... Men min mand sagde at det var utrolig virkelighedstro, og han vil vildt gerne prøve det igen....

Med ferrarien fik han den der hedder "testkør en Ferrari 360 på bane"..... Men det er en ret dyr oplevelse, som han fik af mig i morgengave :7himmel

Han er fuldstændig tosset med Ferrari, så han var helt oppe at køre over det :loveshower

Men der er jo også andre fede køre-oplevelser....... Og hvis det ikke lige SKAL være en Ferrari, men bare en fed bil, så er der jo også billigere muligheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er splittet... Eller, jeg er egentlig ret hooked på noget med bil... Ville ELSKE at give ham den der med at testkøre på en bane, men det er nok lidt over, hvad jeg sådan lige kan finde penge til :unsure Men synes heller ikke at et kvarter på en landevej lyder af ret meget... Kunne jo så hoppe på formel 1 simulatoren (evt. + spil). Det ville passe bedre budgetmæssigt... Men er nok mest hooked på noget ferrari... Hmmm...

Og jo vi kunne selvfølgelig også tage lillemanden med på opholdet. Tænker bare at det ville være ærgerligt, hvis han lige gik ind i et tigerspring, når vi tog afsted, så det hyggelige og romantiske druknede i ulykkelig bebs. (Eller bare i bleer og amning...)

Er nok mest til noget bil. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er splittet... Eller, jeg er egentlig ret hooked på noget med bil... Ville ELSKE at give ham den der med at testkøre på en bane, men det er nok lidt over, hvad jeg sådan lige kan finde penge til :unsure Men synes heller ikke at et kvarter på en landevej lyder af ret meget... Kunne jo så hoppe på formel 1 simulatoren (evt. + spil). Det ville passe bedre budgetmæssigt... Men er nok mest hooked på noget ferrari... Hmmm...

Og jo vi kunne selvfølgelig også tage lillemanden med på opholdet. Tænker bare at det ville være ærgerligt, hvis han lige gik ind i et tigerspring, når vi tog afsted, så det hyggelige og romantiske druknede i ulykkelig bebs. (Eller bare i bleer og amning...)

Er nok mest til noget bil. :unsure

Skal det være Ferrari? Jeg tror han får mere ud af at køre/være passager på en bane, hvor hestekræfterne rigtig kan mærkes....... Og en tur i sådan en Peugeot spilder cup, tror jeg også er rigtig fed! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav jo min kæreste en body-flight tur (8 min - 1000 kr ;) ) i studentergave - også fra oplevelsesgaver.dk :) Det var faktisk mit første "bud" til dig :P

Vi skal fra fyn til sjælland for det og tænkte som dig, at gaven var god - for det første, kan den gemmes i ja.. Måneder, hvis det er! Udover det - får man en skrigeballon, så kan far SELV tage afsted, og få lidt "fritid".. Men som dig, håber jeg at det måske kan blive en slags "familieudflugt".. Nu er min kæreste ret ung, så for mig var det også lidt en bagtanke, at jeg håbede at han tænkte at han ikke mistede muligheden for at være lidt drengerøv og lave fede ting, "bare fordi" han var blevet far...

SÅ jeg er på oplevelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være Ferrari? Jeg tror han får mere ud af at køre/være passager på en bane, hvor hestekræfterne rigtig kan mærkes....... Og en tur i sådan en Peugeot spilder cup, tror jeg også er rigtig fed! :)

Pas...? :unsure Jeg tror, at han vil synes det er noget særligt at det er en ferrari, men jeg har ikke så meget forstand på biler, at jeg er sikker på det... Ville være nemmest at spørge ham, men så er der jo ikke så meget overraskelse over det :P

Jeg tænker umiddelbart dog også, at det er federe at være på en bane... Men synes næsten at han skal have lov at sidde bag rattet selv :unsure Bum bum... Svært :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

æij Mette, nu bliver jeg helt i tvivl om A's fødselsdagsgave. Havde jo faktisk besluttet mig for at købe et par løbesko til ham - han har planer om at starte med at løbe, og ville gerne give ham et par rigtig lækre sko. Men åhhh han ville ELSKE at prøve en Ferrari.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav jo min kæreste en body-flight tur (8 min - 1000 kr ;) ) i studentergave - også fra oplevelsesgaver.dk :) Det var faktisk mit første "bud" til dig :P

Vi skal fra fyn til sjælland for det og tænkte som dig, at gaven var god - for det første, kan den gemmes i ja.. Måneder, hvis det er! Udover det - får man en skrigeballon, så kan far SELV tage afsted, og få lidt "fritid".. Men som dig, håber jeg at det måske kan blive en slags "familieudflugt".. Nu er min kæreste ret ung, så for mig var det også lidt en bagtanke, at jeg håbede at han tænkte at han ikke mistede muligheden for at være lidt drengerøv og lave fede ting, "bare fordi" han var blevet far...

SÅ jeg er på oplevelsen!

Årh, det ser sjovt ud!!! :D Dog lidt bøvlet at få ham transporteret fra Aalborg til Kbh... Det er lige før at han (/vi) skal overnatte der så. :unsure Men ja, 8 min for 1000 kr... Men altså når det er fedt og adrenalinen pumper, så har man vel heller ikke brug for så mange minutter, rutchebaner varer jo også sjældent mere end få minutter og selve "nedaf"-delen varer jo kun et par sekunder...

Aiih, jeg synes det er svært. Også fordi jeg er så "fjollet" med at jeg helst vil have, at gaver skal kunne byttes, så ville faktisk helst have købt noget fedt i en butik (deraf smartbox tanken) :blush Men omvendt, hvorfor bytte en oplevelse... Og såvidt jeg kan se er smartbox ferrari-turen præcis den samme tur, som de har på oplevelsesgaver bare 350 kr dyrere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

æij Mette, nu bliver jeg helt i tvivl om A's fødselsdagsgave. Havde jo faktisk besluttet mig for at købe et par løbesko til ham - han har planer om at starte med at løbe, og ville gerne give ham et par rigtig lækre sko. Men åhhh han ville ELSKE at prøve en Ferrari.

Haha sorry :P Men hvis du nu er med på ferrari-vognen, hvad kunne du så overveje? :help

På den ene side frygter jeg at de der 15-30 minutter på landevej er "fesent" (altså sådan lidt... Nu hvor jeg ER ude i en halvdyr gave, bør den så ikke få fuld skrue?), men omvendt, når det sælges som oplevelse, så er der vel nogen, der synes det er fedt... Er bare rimelig sikker på at Brian i hvert fald skal bag rattet, hvis det er. Tror ikke at han er "ferrari-nørd" nok til at det er fedt "bare" at være passager... Selvom man jo nok får kørt hurtigere som passager. :help :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas...? :unsure Jeg tror, at han vil synes det er noget særligt at det er en ferrari, men jeg har ikke så meget forstand på biler, at jeg er sikker på det... Ville være nemmest at spørge ham, men så er der jo ikke så meget overraskelse over det :P

Jeg tænker umiddelbart dog også, at det er federe at være på en bane... Men synes næsten at han skal have lov at sidde bag rattet selv :unsure Bum bum... Svært :P

Hmm.... Kan du ikke sådan spørge lidt henkastet hvilken sportsvogn han synes er fedest.... Evt. bruge os som undskyldning.... "det er bare fordi der er en tråd om det på BK" Og hvis han ikke sådan springer på Ferrari med det samme, så kunne man jo give ham kør-selv Lamborghini tur?

Det er også totalt unfair at den kør-selv-på-bane-Ferrari-tur er så pissedyr! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt bytte på oplevelsesgaver :D Dog tror jeg ikke man kan få pengene retur(Det har jeg ikke undersøgt).. Men man kan godt bytte til en anden oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu nok min mand ville synes det var rigtig fedt at prøve at være passager i en Ferrari på bane...... Så får han jo virkelig oplevet hvad den kan, når det er en professionel kører....

Men kan godt forstå du synes det er svært..... Havde samme dilemma dengang jeg skulle finde morgengave :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sorry :P Men hvis du nu er med på ferrari-vognen, hvad kunne du så overveje? :help

På den ene side frygter jeg at de der 15-30 minutter på landevej er "fesent" (altså sådan lidt... Nu hvor jeg ER ude i en halvdyr gave, bør den så ikke få fuld skrue?), men omvendt, når det sælges som oplevelse, så er der vel nogen, der synes det er fedt... Er bare rimelig sikker på at Brian i hvert fald skal bag rattet, hvis det er. Tror ikke at han er "ferrari-nørd" nok til at det er fedt "bare" at være passager... Selvom man jo nok får kørt hurtigere som passager. :help :unsure

Ja, tænker lidt det samme. Jeg synes også, at de 10 minutters selvstændig kørsel virker lidt fesent. Men uh, hvis jeg lige skal lægge 730 kr til, bliver det også en RET dyr gave.

Samtidig tænker jeg, at det vel er sjovest at køre selv. Meeeeen, det gode ved dét der co-driver-tilbud er, at det er på en bane, hvor man rigtig får lov til at mærke accelerationen og motoren. Som vel også er det fede ved en ferrari. Hm.... tænke tænke tænke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Kan du ikke sådan spørge lidt henkastet hvilken sportsvogn han synes er fedest.... Evt. bruge os som undskyldning.... "det er bare fordi der er en tråd om det på BK" Og hvis han ikke sådan springer på Ferrari med det samme, så kunne man jo give ham kør-selv Lamborghini tur?Det er også totalt unfair at den kør-selv-på-bane-Ferrari-tur er så pissedyr! :rolleyes

Ja, mega unfair!!! :lolhit

Man kan godt bytte på oplevelsesgaver :D Dog tror jeg ikke man kan få pengene retur(Det har jeg ikke undersøgt).. Men man kan godt bytte til en anden oplevelse :)

Hmm ja okay, det hjælper jo lidt... Men alligevel... Argh!

Jeg tror nu nok min mand ville synes det var rigtig fedt at prøve at være passager i en Ferrari på bane...... Så får han jo virkelig oplevet hvad den kan, når det er en professionel kører....Men kan godt forstå du synes det er svært..... Havde samme dilemma dengang jeg skulle finde morgengave :whistling

Jamen ja... En passsagertur ville da afgjort også være fedt! Og der er mere fart på! Men ihhhhhhhh... Dåmme dilemma :lolhit Kan godt være, at jeg skulle prøve at spørge henkastet... Eller også skulle jeg bare pakke et billede af en bil ind, og så forklare tanken og så kan han selv vælge? (Ej, duer ikke... Så er han så - irriterende - høflig at han bare ville vælge det billigste :lolhit)

Ej, det er virkelig svært... Og det bliver ikke nemmere af, at jeg faktisk har ret så ondt i maven idag :unsure Ikke noget, jeg overhovedet kan finde nogen rytme i, men kan da ikke lade være med at tænke, at jeg jo ikke ved, hvor lang tid jeg "har" til at få købt en gave i :unsure IHHHHHH!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligegyldig hvad du vælger søde, så bliver han rigtig glad for det! Så jeg synes bare du skal vælge én af tingene, og så give slip, og glæde dig over du har fundet en god gave til ham......

Det skal ikke blive en stressting :kram2

Jeg ville vælge DENNE

Han vil elske det!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tænker lidt det samme. Jeg synes også, at de 10 minutters selvstændig kørsel virker lidt fesent. Men uh, hvis jeg lige skal lægge 730 kr til, bliver det også en RET dyr gave.

Samtidig tænker jeg, at det vel er sjovest at køre selv. Meeeeen, det gode ved dét der co-driver-tilbud er, at det er på en bane, hvor man rigtig får lov til at mærke accelerationen og motoren. Som vel også er det fede ved en ferrari. Hm.... tænke tænke tænke :unsure

Lige præcis!!!!

Hmm...

Jeg ønsker mig af gaven:

- At han kan få lov at prøve at sidde bag rattet selv

- At han kan få lov at prøve at mærke alle krafterne i bilen

- At det er en ferrari (tror bare ikke, at det vil være helt det samme med en anden bil... Faktisk)

- At det kan gøres for max 1500 og gerne 1000 kr

- At det er muligt, at få pengene tilbage, HVIS jeg har luret ham helt galt og han faktisk meget hellere ville have noget andet (han ØNSKEDE sig jo faktisk en kitchenaid. Og har i flere ÅR snakket om en pålægsmaskine :rolleyes - men omvendt tror jeg faktisk ikke at han har "overvejet" at man kunne få en tur i ferrari som gave...)

Jeg kan godt lidt fornemme, at jeg ikke kan opfylde det hele... Så spørgsmålet er, hvad der skal pilles ud :unsure

Vil jo bare gerne give ham noget fantastisk :blush :biglove Men altså... Om det så var en "fesen" (og HALLO, det er da ikke FESENT, det er stadig en FERRARI) 10-minutters tur, så ville han jo nok blive glad for tanken... Og hvis han nu blev vild med det, så ville jeg jo også "turde" give ham en større tur næste gang han skulle have en stor gave... Der er jo ingen der siger, at man kun må give en ferrari-tur én gang i livet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligegyldig hvad du vælger søde, så bliver han rigtig glad for det! Så jeg synes bare du skal vælge én af tingene, og så give slip, og glæde dig over du har fundet en god gave til ham......

Det skal ikke blive en stressting :kram2

Jeg ville vælge DENNE

Han vil elske det!! :loveshower

Tak, begyndte vist at få brug for den krammer :blush :kram2

Og ja, det kan godt være, at den faktisk er bedste løsning. Ved også, at jeg ikke bliver "rigtig" glad for det, hvis jeg kommer til at overskride mit budget for det... Ikke fordi jeg ikke vil bruge pengene på ham, men fordi jeg også ved at HAN også synes det er "synd" for mig, hvis jeg bekymrer mig om min økonomi, og det gør jeg jævnligt, og så er det jo ikke fedt at have fået en gave, der var dyrere end forventet, hvis I kan følge mig? (Men jeg HAR råd til en gave på op til de 1500... Har tjekket budgettet MANGE gange :P)

Overvejer at købe smartboxen. Så har jeg ligesom noget at "pakke ind". Og så forklare ham mit dilemma, og vise ham oplevelsesgaver og foreslå at han selv kan vælge om han vil køre de 15 minutter, eller være co-driver i - hov, hvor lang tid tager den tur?

Og noget helt andet: Er der nogen, der ved, hvor fleksible de er med hvornår man bruger gavekortet? :help Det skal jo nok helst kunne være en lørdag eller en søndag, tænker jeg? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, begyndte vist at få brug for den krammer :blush :kram2

Og ja, det kan godt være, at den faktisk er bedste løsning. Ved også, at jeg ikke bliver "rigtig" glad for det, hvis jeg kommer til at overskride mit budget for det... Ikke fordi jeg ikke vil bruge pengene på ham, men fordi jeg også ved at HAN også synes det er "synd" for mig, hvis jeg bekymrer mig om min økonomi, og det gør jeg jævnligt, og så er det jo ikke fedt at have fået en gave, der var dyrere end forventet, hvis I kan følge mig? (Men jeg HAR råd til en gave på op til de 1500... Har tjekket budgettet MANGE gange :P)

Overvejer at købe smartboxen. Så har jeg ligesom noget at "pakke ind". Og så forklare ham mit dilemma, og vise ham oplevelsesgaver og foreslå at han selv kan vælge om han vil køre de 15 minutter, eller være co-driver i - hov, hvor lang tid tager den tur?

Og noget helt andet: Er der nogen, der ved, hvor fleksible de er med hvornår man bruger gavekortet? :help Det skal jo nok helst kunne være en lørdag eller en søndag, tænker jeg? :help

Der er 2-3 fastsatte datoer i løbet af et år man kan vælge imellem.... Det er altid i weekenden, og kortet er gyldigt i 3 år :)

Der er ikke fastsat nogen kørselstid, det hedder bare 3 omgange på banen :)

Når du bestiller så får du tilsendt gavekortet i en fin gaveæske.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 2-3 fastsatte datoer i løbet af et år man kan vælge imellem.... Det er altid i weekenden, og kortet er gyldigt i 3 år :)

Der er ikke fastsat nogen kørselstid, det hedder bare 3 omgange på banen :)

Når du bestiller så får du tilsendt gavekortet i en fin gaveæske.....

Hmm, måske skulle jeg bare købe den co-driver tur... Han kan jo bytte den til kør-selv, hvis han gerne vil køre selv (den er billigere end co-driver-turen, så det kan han jo gøre som han vil, og kør-selv med oplevelsesgaver er også billigere end med smartbox, selvom det vist er den samme tur... Så uanset hvad ville det være smartere end smartbox (hahah, det lød dumt :lolhit) Og går det HELT skruegalt, så kan vi sgu bytte den til en weekendtur til os, det skulle vi vel på en eller anden dag alligevel...

(Og bonus: Hvis jeg køber på oplevelsesgaver, så behøver jeg slet ikke slæbe mig selv ind til byen :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den der jyllandsringen egentlig??? Er det realistisk at køre derned (jeg går ud fra at det er syd for Aalborg?) en lørdag med en baby, køre turen, spise og så køre hjem igen på én dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den der jyllandsringen egentlig??? Er det realistisk at køre derned (jeg går ud fra at det er syd for Aalborg?) en lørdag med en baby, køre turen, spise og så køre hjem igen på én dag?

Det er i Silkeborg.... (ca halvanden times kørsel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i Silkeborg.... (ca halvanden times kørsel)

Okay, det er jo slet ikke galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER